|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Vi har jul! Pynter ikke før 23.des.
![]() |
#62 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Nå er jula helt borte, med unntak av utelysene på tre grantrær. Det får stå en stund ennå. Jeg benyttet anledningen til å få vasket og støvsuget også, og nå er det deilig rent og "nakent" her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Jula ryker ut lørdag eller søndag her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Som regel rydder jeg ut 1. januar, men jeg har jobbet så mye i jula, samt i går og i dag, så jeg er hverken lei av jula, eller hatt tid til å rydde. Tar det til helga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Utelysene på hekken og treet i hagen er fortsatt på og får bli noen uker til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Jeg har også jobbet mye i jula. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Vi tok juletreet nyttårsaften formiddag siden vi måtte sette spisebordet i stuen for å få plass til alle gjestene. I dag ryker resten av julepynten.
![]() |
#69 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Vi har som vanlig feiret jul på hytta, og der kom julepynten opp fjerde søndag i advent og ble tatt ned i dag, siden vi drar hjem i dag. Hjemme får nok adventspynten stå litt til, jeg liker det lille ekstra det gir av lys.
![]() |
#70 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Jeg skulle gjerne ryddet det bort nå, spesiellt siden treet deiset i bakken i går, og mistet i overkant mye av barnålene, men er nedstemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Her har alle juleferie fram til mandag så julen blir værende til i morgen eller søndag, avhengig av når vi gidder rydde alt sammen. Vi pynter ikke før lille julaften, så jeg rekker ikke å bli mett før juleferien faktisk er over.
![]() |
#72 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Julen er ryddet bort!I dag kom jeg meg ut av sofaen, så nå er det meste borte. Det eneste som står igjen er en julemølle fra tyskland. (http://i.ebayimg.com/00/s/MTE4OVg5NDg=/z/pgAAAMXQlgtStO1C/$_35.JPG) Eneste grunnen til at den står igjen, er at vi har så mye dritt på boden at jeg ikke kommer til hylla den skal stå i, helt bakerst.
![]() |
![]() |
#73 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Julen er ryddet bort!
![]() |
#74 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Pynter 23, så her er jula fremme til 13. dag jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Vi har ikke allverdens med pynt, men den skal få lov å være framme en uke til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Ryddet vekk julen nå i kveld, det var nå vi hadde tid om det ikke skulle bli stående til langt ut i januar. Jeg er ikke så lei julepynt som jeg er klar for å starte det nye året, egentlig.
![]() |
|
|