|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
| Se resultatene: Har du bøker i hus? | |||
| Lite/ingen |
|
1 | 0,41% |
| Noen |
|
28 | 11,48% |
| Mange |
|
213 | 87,30% |
| Bare barnebøker |
|
2 | 0,82% |
| Deltakere: 244. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
♡
|
Sv: Har du bøker i huset?Jeg har mange bøker. Må ha en bok til en hver tid!
|
|
|
#2 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Altfor mange.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Min kjære hadde 25.000 bøker fram til nå nylig. Da han skulle flytte fra den gamle leiligheten, kastet han mange esker. Han har fortsatt et 5-sifret antall bøker, men alle står stablet i esker på et lager. Drømmen er jo selvfølgelig å få plass nok til å kunne ha bøkene lett tilgjengelig hjemme. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
er her
|
Sv: Har du bøker i huset?Ja vi har mye bøker, de fleste er på soverom, kjeller og loft.
|
|
|
|
#6 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Har du bøker i huset?Vi har så mange bøker. To proppfulle hyller på barnerom og kontor, en dobbelthylle og en enkelthylle i boden, og masse i kasser på boden. Her er det alt fra barnebøker, pocketbøker og hobbybøker til faglitteratur, lyrikk, sangbøker, klassikere og kjent og ukjent nyere litteratur. Klarer nesten ikke å kvitte meg med bøkene heller, men har tenkt at det snart må gjøres, for vi drukner jo nesten i alt sammen. Svigermor har fått en bunke med klisjebøker. Tenkte å fortsette å forsyne henne med slike, men nå er hun blitt hekta på seriene mine så nå kjøper hun inn bøkene selv. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Har noen. To-tre rekker i en Billyhylle.Ser liksom ikke vitsen med å stille de ut jeg. For mye "ting" ser bare rotete ut syntes jeg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du bøker i huset?
Poenget med å ha "ting" stående fremme er jo ikke å stille dem ut, men å faktisk ha dem tilgjengelig. Enig i at det ser rotete ut med mye "ting", men alternativet er jo å ikke ha dem i det hele tatt, og det har vi ikke lyst til. Så får det heller være overfylt.
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du bøker i huset?
Jeg savner å ha alle bøkene tilgjengelig, og gleder meg til vi får bygd hyller under trappa. Der er det faktisk plass til ganske mange hyllemeter, så det blir bra. Men når skal vi få gjort det, det er en annen sak. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Junior har to bokhyller på rommet sitt med bøker. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Vi har masse bøker i alle rom, bortsett fra på badet. Ligger til og med ett eksemplar av Dass-boka på toaletten. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Har du bøker i huset?Vi har en halvannenmeter bred fra gulv til tak (2.40) og en halv Ivar i stua, en drøy meter på soverommet og 2 meter barnebøker på Lilles rom. Hus uten bøker er nakne og kjipe, synes jeg. Og jeg kunne selv aldri ha levd uten bøkene mine rundt meg. Jeg har noen kasser jeg ikke ahr plass til nå og jeg savner dem. Svigers har en liten bokhylle med bare tre hyller. Foran bøkene har de nips. Og i alle de andre hyllene har de nips. Men men, folk er forskjellige.
|
|
|
#15 |
|
Helt konge
|
Sv: Har du bøker i huset?Vil din veninne ha en leilighet med plass til mange bøker er det bare å si i fra, vår legges ut for salg i løpet av 3 uker |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Mange...og hjemme hos foreldrene mine er det enda fler, et helt eget bibliotek!
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Mange bokglade her gitt - føler meg hjemme! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du bøker i huset?Mengder.
|
|
|
#19 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du bøker i huset?Har tre smekkfulle bokskap i stua, og resten stuet bort i skap og kjeller.
|
|
|
#20 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Vi har veldig mange bøker ja. For store og små.
|
![]() |
|
|