|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Skal du ha ferie i vinterferien i år? | |||
| Jobber ikke/studerer så trenger ikke å ta ferie |
|
12 | 5,97% |
| Ja, en dag |
|
14 | 6,97% |
| Ja, to dager |
|
28 | 13,93% |
| Ja, tre dager |
|
20 | 9,95% |
| Ja, fire dager |
|
5 | 2,49% |
| Ja, fem dager |
|
42 | 20,90% |
| Nei, men har ikke barn på barne- og/eller ungdomsskolen |
|
12 | 5,97% |
| Nei, jeg har barn på barne- og/eller ungdomsskolen |
|
62 | 30,85% |
| Kvikklunsj |
|
6 | 2,99% |
| Deltakere: 201. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Jeg er jo lærer, og har sånn sett fri (avspasering) i vinterferien, men jeg har ansvar for noen lokale læreplaner, og har avtalt med ledelsen at jeg skal skrive ferdig disse denne uka. Dermed skal jeg på jobb mandag og tirsdag, og får ta avspaseringa ved en senere anledning. I tillegg blir det litt vurderingsarbeid her hjemme, men ikke mer enn ei normal helg.
|
|
|
#64 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Er hjemme med baby så jeg har "fri" uansett. Mannen skal jobbe, dessverre. Men vinter- og høstferie er aldri noe vi har tatt ut uansett.
|
|
|
#65 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Nei, har en leveringsfrist på fredag. Det samme hadde jeg i uke 40, da tok jeg ferie, men ble mye forstyrret av leder.
|
|
|
|
#66 |
|
søt
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Nei, men skal ha ferie en uke fra 13.mars og stikke til gran kanaria! Mannen har pappaperm.
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Etter at barna begynte på skolen følger vi skolens ferier. Syntes det var såå kjipt da vi ikke lenger selv kunne veldge å ta fri en fredag og dra på hytta hvis vi ville, så nå benytter vi de sjangsene som er. Vi drar på fjellet nå og det skal bli nydelig. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Tar ut to dager ferie, er helesøster på skole og har ikke noen grunn til å sitte der mutters alene. Helsestasjon de andre dagene, der er det ikke ferie.
|
|
|
#70 |
|
Kakemonster
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Nei. Jeg har ikke skolebarn, men det er jo roligere på jobb den uka, så det har hendt at jeg har hatt litt fri. I år skal jeg ikke det, men storesøster skal outsources litt.
|
|
|
|
#71 |
|
Ute på tur
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Vi har sjelden vinterferie, vi liker å ha 4 uker om sommeren og da er det ikke nok dager igjen, liksom. 6 uker ferie som standard hadde passet meg veldig bra.
|
|
|
#72 |
|
I mål
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Tror de fleste som tar fri utenom sommerferie i stor grad tar av avspasering? Når jeg tenker på alle kveldene jeg jobber, er jeg ikke alltid sikker på om det er verdt det. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Peppy!
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?
Det er sikkert mange som tar avspasering, men de fleste har vel også 5 ukers ferie nå? Slik at tre uker om sommeren gir mulighet til et par ukers ferie utenfor sommeren også. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Både jeg og mannen har fri hele vinterferieuka, det er luksus.
|
|
|
#75 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?
Jeg har veldig liten grad mulighet og opparbeide meg avspasering så blir nok ferien det taes av. Men så tar jeg bare 2 uker til sommeren,siden de har funnet ut at sfo skal være stengt hele juli så må vi ta 2 uker hver. Mann bruker en del av sin feriedagene på skolen (han studerer i tilegg til jobb og er siste semestret
|
|
|
|
#76 |
|
kamerat
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Nei, vi tar sjelden ut vinterferie – vi har det med å ta høstferie eller utvidet påskeferie i stedet, kanskje mest fordi det er kaldt nesten overalt innen rimelig rekkevidde i februar.
|
|
|
#79 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Jeg skal på studiesamling mandag til onsdag, men tar fri torsdag og fredag (overførte noen feriedager fra i fjor). Guttene er sendt på hytteferie med mormor og morfar.
|
|
|
#80 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Jeg skal ha to dager fri. Tirsdag og onsdag. I morgen, mandag, skal jeg på sykehuset med minsten og er usikker på om det tar hele dagen eller ikke. Om det ikke tar hele dagen og formen hans er god, så skal jeg på jobb etterpå.
|
![]() |
|
|