|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
Se resultatene: Har dere hytte? | |||
Ja, to eller flere |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 1,93% |
Ja, 1 |
38 | 18,36% |
Nei, men vi disponerer to eller flere hytter nokså fritt (eid av foreldre e.l.) |
36 | 17,39% |
Nei, men vi disponerer 1 hytte nokså fritt (eid av foreldre e.l.) |
40 | 19,32% |
Nei, men vi får låne hytte av familie eller venner iblant |
8 | 3,86% |
Nei, men vi pleier å leie hytte |
9 | 4,35% |
Nei, og vi reiser knapt på hytteferie overhodet |
41 | 19,81% |
Nei, men vi ønsker oss det |
24 | 11,59% |
Annet - du har jo ikke peiling på hytteliv, din stuegris! |
7 | 3,38% |
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har dere hytte?Ja, vi har hytte, en ganske stor og romslig på fjellet, i nærhet av alpinanlegg men ikke med ski in, ski out. Den har den meste av det vi trenger av fasiliteter, inkludert vinkjøleskap.
![]() |
#63 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere hytte?
Denne "hytta" har jeg veldig sansen for også! Vi har tilgang på ikke mindre enn fem hytter i min og mannens familie, og vi bruker fire av dem innimellom. Men selv om det er deilig å være der, er det et sant helvete med alle forberedelsene, planlegging, pakking og handling. Og drar vi bort en helg, går første kvelden med til å fyre, og siste dagen med til å vaske ut. Og vi sitter gjerne i bilkø begge veier. Er det verdt det? Nei.
![]() |
#64 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Har dere hytte?Vi har hytte på fjellet, midt i en slalåmbakke, eier på 11. året. I tillegg har mamma og pappa en som vi sikkert kan låne nokså fritt.
![]() |
#65 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har dere hytte?Både mine foreldre og svigers har hytter som vi kan låne, så det er ikke noe poeng å bruke penger på hytte selv. I tillegg kan jeg leie hytte via jobb/fagforening. Vi klarer oss.
![]() |
#66 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere hytte?Nei, og ikke skal vi ha heller, selv om mannen innimellom drømmer. Jeg ser sjarmen, men også ulempene.
![]() |
#67 |
intro
|
![]() Sv: Har dere hytte?
Utvasking!
![]() |
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har dere hytte?Foreldrene mine har fritidshus ved sjøen som vi kan låne, men siden det er uaktuelt for meg å dra dit så blir det til at ungene blir med besteforeldrene innimellom. Har ingen ønsker om å kjøpe egen hytte, vil heller bruke pengene til å reise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har dere hytte?Vi hadde, men solgte for ett år siden. Da hadde vi eid den i nesten 4 år.
![]() |
#70 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Har dere hytte?Jeg har arvet en sjøhytte som er helt fantastisk å være på. Den er langt unna da, så vi er der bare i sommerferien. I tillegg har foreldrene en stor fjellhytte with all the trimmings i grei kjøreavstand. Den bruker vi nesten aldri.
![]() |
#71 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har dere hytte?Nei, vi ønsker oss ikke. Jeg stemte at vi disponerer en, men veit egentlig ikke om den kan regnes med pr. nå. Den ligger 200 mil unna, og vi må ta fly og leie bil med plass til tre barneseter eller kjøre hele veien, så vi kommer nok ikke til å dra dit med det første. Den tilhører min mor, og hun og pappa er der et par uker hver sommer. Den har ikke innlagt strøm eller vann og er neppe særlig beboelig i vinterhalvåret. Jeg er glad i stedet, så hadde vi bare hatt to unger skulle vi nok dratt i år.
![]() |
![]() |
#72 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Har dere hytte?Nei, vi har ikke hytte, men ønsker oss. Det går litt i bølger, og nå etter at vi flyttet til et hus med mer enn dobbelt så stor plass (og dertil husarbeid) og også hage har ikke behovet vært så stort heller.
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har dere hytte?Det positive er at det er vår egen og har våre ting og sengetøy der. Vi bruker den når vi vil og den ligger veldig fint til. Vi føler vi har litt lite plass der vi bor nå, men det hjelper å kunne dra dit og det å kunne lagre en del ting der. Men det er liksom hus,låve,redskapshus,stabbur og naust |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har dere hytte?Dessverre, nei. Men drømmen om hytte på fjellet står sterkere enn noen gang - det skal vi få oss, før eller senere. Helst i går, men ...
![]() |
#75 |
can-jur
|
![]() Sv: Har dere hytte?Vi har to setrer, med boligenhet på begge.
![]() |
![]() |
#76 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har dere hytte?Vi leide fjellhytte på åremål noen år, men sa opp da vi kjøpte nytt hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
heimføing
|
![]() Sv: Har dere hytte?Har ikke hytte, og er ikke oppvokst med det heller. Hadde en stund en svigerfamilie med hytte som vi var på et par ganger i året, men skjønte aldri hva som var så stas med utedo og vann fra bekken (heldigvis hadde jeg mann som kunne fikse de tingene da). |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har dere hytte?Vi har ikke hytte, og har ingen hytte å låne lenger. Jeg ønsker ikke å eie en hytte, fordi det er for mye ansvar, og for dyrt.
![]() |
#79 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har dere hytte?Nei, vi har ikke hytte og ikke vil vi ha det heller. V har heller ikke tilgang på hytte fra familiemedlemmer.
![]() |
#80 |
Off the map.
|
![]() Sv: Har dere hytte?Ja, vi har en liten, rimelig hytte på fjellet.
![]() |
|
|