|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som leser bøker om igjenJeg er helt klart en som leser om igjen bøker jeg liker, synes er interessante eller som gir meg noe som f.x. spenning eller god følelse eller latterkick og humring. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Vi som leser bøker om igjenJeg endte opp med å lese om igjen en krim fordi jeg hadde tatt med meg feil bok på ferie. Heldigvis hadde jeg bare lest den kjapt i solen på en annen ferie så jeg hadde glemt store deler av den. Men litt sur ble jeg da jeg merket at plottet føltes kjent. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Vi som leser bøker om igjenJeg var syk en drøy ukes tid i september og leste fire av mine faller-fra-hverandre-gamle Modesty Blaise-romaner om igjen.
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vi som leser bøker om igjenJeg prøver å lese på nytt Hotel New Hampshire, med den gamle pocketen har fått så små bokstaver siden sist!
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Vi som leser bøker om igjen
Når du sier det, kanskje jeg må lese En bønn for Owen Meany igjen?
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Vi som leser bøker om igjen
Ja, det må du! Jeg gjenleste den i fjor, og koste meg veldig.
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: Vi som leser bøker om igjenOwen Meany må man lese til jul!
|
|
|
#9 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Vi som leser bøker om igjenJeg leser gjerne bøker om igjen, og er nå akkurat ferdig med en reprise av Karin Fossums strålende krim Elskede Poona. I påvente av at en del nyere titler skal dukke opp på Storytel eller Tibi. |
|
|
|
![]() |
|
|