|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?I kveld har jeg hørt på madrigaler og barokkopera og drukket riesling.
![]() |
#62 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?
![]() |
#64 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Akkurat i kveld: Jeg har trent en time på treningssenter, ryddet i pensumbøker og papirer så det jeg skal jobbe med i morgen ligger klart, ligget litt på sofa med iPaden, ligget litt på sofaen i armkroken til mannen, laget lemon curd til en kake, ryddet litt på kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg kjeder meg egentlig alltid hjemme. Det er derfor jeg legger meg klokken 21 hvis jeg ikke skal på trening eller noe.
![]() |
#66 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg kjeder meg aldri, tror ikke jeg har gjort det siden jeg var barn/tenåring, egentlig. Det er heller sånn at tiden ikke strekker til. Om kveldene liker jeg å gå tur (alene eller sammen med venninner) lese, se serier eller filmer (gjerne med Pad på fanget men jeg henger litt på FP/FB) og så jobber jeg en del kvelder i uka også. Ingen tid til å kjede seg, med andre ord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg kjedet meg en del om kvelden da jeg hadde helt små barn. Det fordi jeg hadde en som slet med å sovne inn, vi måtte mye ut og inn av rommet hennes og satt der en del. Og det er kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Men store barn er kjedsomheita, det er sjeldent stille hus før klokka 23:00. I går var alle heime rundt 20:00 og då gjekk vi ein tur ut. Heime 21:00, kveldsmat, dusjing, "skal berre" og vips er klokka masse. Den timen igjen til midnatt ser eg tv med padden på fanget.
![]() |
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg tror at hvor mye man kjeder seg avhenger mye av personlighet. Jeg kan aldri huske å ha kjedet meg noensinne, og poden kjeder seg heller ikke. Vi kan begge sitte og stirre ut i lufta mens vi tenker på alt og ingenting ganske lenge av gangen, gjerne flere timer.
![]() |
![]() |
#70 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg kjenner at jeg har mer kveldstid nå som jeg sykler til og fra jobb, og ikke trener på kvelden. Barna legger seg åtte, de to neste timene går så fort. Men så elsker jeg kombinasjonen hard trening før sofatid.
![]() |
#71 |
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg har blitt glad i all ekstra aleinetid jeg får etter jeg fikk barn, jeg. Tid der en ikke må noe? Fantastisk!
![]() |
#72 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det høres deilig ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
både her og der
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Trener ca annenhver kveld, jobber, leser, rydder, ser litt på TV, gjør diverse husarbeid. Kjeder meg aldri. Har store barn som legger seg ca. 22.00.
![]() |
#75 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg må si meg inponert over at enkelte klarer å sitte oppe til midnatt og kanskje enda senere, og likevel fungere dagen etter. Mannen min feks. Selv står jeg opp 0530-0600 (nå pga sonding, men også når jeg skal på jobb), og fungerer ikke om jeg sovner senere enn 2300. Vanligvis legger jeg meg rundt 2130-2200.
![]() |
![]() |
#76 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg kjeder meg ganske sjelden, men innimellom savner jeg noen å skravle med. Jeg gjør ikke så mye på kveldstid, ser litt på tv, og surfer litt på nett.
![]() |
#77 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Avhengig av årstid og hva jeg er hektet på så brukes jeg kveldene til strikking, lesing, nettsurfing, hundelufting og hestestell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg kjeder meg sjeldent. Da tar jeg i så fall frem en bok. Hvis jeg har ro nok i kroppen. Jeg er veldig rastløs, og må helst gjøre flere ting samtidig. Jeg surfer, jobber, ser på serier, snakker med mannen, ny hobby nå er valpen vår. Døgnet har aldri nok timer for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Borte
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg melder meg også som en som aldri kjeder seg. Kan ikke huske at jeg har kjedet meg de siste 25 årene.
![]() |
#80 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
|
|