|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Er seks kokosboller nok til å fø en hel familie? | |||
| Ja, er du gal, det er ikke meningen å spise mer enn én! |
|
28 | 17,61% |
| Nei, sekspakning er en porsjonsstørrelse. Og det er uhygienisk med flere fingre i pakken. |
|
107 | 67,30% |
| Du kommer til å få diabetes. Skjerp deg. |
|
12 | 7,55% |
| Skjønner ikke spørsmålet, kokosboller er ekkelt. |
|
12 | 7,55% |
| Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Det er heldigvis ikke størrelsen på tallerkenen som bestemmer hvor mye jeg spiser, jeg liker å ha litt plass der og spiser ikke mer om tallerkenen er større. Aldri skjønt det "trikset" der. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg vil ansette Charlie som min personlige kostholdsrådgiver.
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Uansett hva GR mener om kokosboller eller noe som helst, så er det et glitrende forretningskonsept og et ganske dårlig livsstilsopplegg. Det er jo meningen at man skal lykkes en kort periode sammen med dem, for så å mislykkes alene i hverdagen, så man går tilbake og pøser penger inn i et nytt kurs. Og enda ett.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Du må ha luft for å leve. Ærlig talt.
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Veldig mange gode poenger her.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?I teorien er jeg enig med din mann, i praksis hadde nok aldri noen andre i familien sett så mye som en eneste kokosbolle om jeg fikk hendene i dem. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
villende
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?En pakke kokosboller tilsvarer et lite mellommåltid og teller ikke med i kosekvoten. Dvs. vi kan nok finne på å dele en pakke kokosboller på fire, hvis vi bare skal ha noe "lite og søtt" til å avrunde et hverdagsmåltid. Da blir det en på Snupp, en halv på Mini, og så krangler mannen og jeg om hvem som skal få tre og hvem som skal få én og resten av Minis halve kokosbolle. (Du har hørt om den gangen vi nesten ble skilt fordi mannen spiste opp alle kokosbollene, ja?) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Søt og rar
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Min svigermor var en gang misfornøyd med vekten sin og hadde hørt at en kokosbolle nærmest var som minus-kalorier å regne.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Herreminhatt, så avsindig lyst jeg har på kokosboller nå!
|
|
|
#10 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Til og med jeg har lyst på kokosboller nå. Det hjelper litt med kvart arbeidsdag og kanelboller i fryseren. :blid:
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg hadde nok fint klart å spise 6 stk, ikke en kveld kanskje, men definitivt ei helg!
|
|
|
#13 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Kokosboller er uspiselige greier, så jeg er ikke enig med noen av dere. Men 6 stykker på en kveld? Urk. Gi meg heller en stor pose kjemisk smågodt (som jeg helst ikke deler med noen). |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Det finnes bare én kokosbolle.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?
Det er neste sånn at jeg ikke synes du er verdig brukernavnet ditt etter denne uttalelsen |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg kunne trykket i meg en sekspakning alene på en helg, lett. Det er kanskje nok som fredagskos til en hel familie.
|
|
|
#19 |
|
Off the map.
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?
Ja, kombineres gjerne med firkløver, for nøtter er også sunt.
|
|
|
#20 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Spise en sekspakning kokosboller?!?? Wow! Nei, det hadde jeg ikke klart. Det er jo så søtt!
|
![]() |
|
|