|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Høres helt fantastisk ut. Jeg kunne nok også gått bananas i praktbøker hvis de hadde stått fremme. Også har vi 4000 singler som burde kommet til sin rett, og så kunne vi endelig fått den jukeboxen, og ...
|
|
|
#3 |
|
etterpåklokest
|
Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg fargesorterte ene hylla en kveld, i et anfall av rastløshet, og det ser egentlig ganske kult ut på bilder. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
geskjeftig
|
Det gjelder bare å ha mange bøker i samme farge.
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Hvis mulig (taket egner seg for krok-oppheng), hadde jeg gått for en fin hengekøye! Tenk så deilig å ligge der og vugge forsiktig mens man leser! Og så tar man den ned når man ikke bruker den, og får plass til andre ting.
|
|
|
#7 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Haha, jeg fikk også opp bilder av uønsket oppmerksomhet og en gjensnurra Cuya straks jeg leste forslaget til Kanina |
|
|
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Du må holde hengekøya hemmelig!
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Skaff deg en usynlig hengekøye |
|
|
|
|
|
#12 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg har forøvrig kjøpt den perfekte hengestolen som nærmest kan gå for en hengekøye, og den har jeg knapt fått prøvesitte i selv foreløpig.
|
|
|
#13 |
|
villende
|
Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Jeg ville vurdert plassbygde hyller på en vegg, satt in ganske mange stikkontakter/USB-kontakter til lading av dingser og satt inn et par skikkelig digge stoler som man kan krype opp i og sitte og lese i. Peis er også fint i bibliotek. Og stor, fin arbeidspult. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
etterpåklokest
|
Hva søker du på da? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Har hatt, og fikk plassbygde hyller fra gulv til tak i heltre, som jeg malte hvite. Ble laget sokkel ved bunnen og fin list øverst, så det gjorde at det så forseggjort ut, men var egentlig ganske enkelt - og forholdsvis rimelig. Hadde "høy" hylle ca i "skjenk-høyde" hvor det var mulig å sette ting (lysestaker, vaser o.a. nips.) Høy hylle nederst til store bøker og permer. Kunne også vurdert å lage innhugg i midten hvis man vil ha plass til en lenestol el.l. midt i?? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Re: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Denne er så vakker, ikke veldig praktisk, men nydelig!
|
|
|
#20 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Re: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?Dette biblioteket skulle jeg gjerne hatt, men får kanskje nøye meg med stolen.
|
![]() |
|
|