|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irritererDet som irriterer meg mest, og som trigger sinnet i meg, er når folk blir behandlet urettferdig. Noe av det som irriterer meg nest mest er vond lukt. Jeg blir skikkelig irritert og sur av vonde lukter, og syns det er særdeles ubehagelig. (Til gjengjeld kan jeg bli nærmest euforisk av gode lukter da |
![]() |
![]() |
#62 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ting som irritererJeg hadde tenkt å svare i denne tråden, og mener jeg hadde noen tanker om makrell-i-tomat og maskeringstape, men plutselig kom mannen og satte en stor kokosbolle foran meg, så nå husker jeg ikke en ting i verden som irriterer.
#65 |
Tøff
|
![]() Sv: Ting som irritererJeg kjører t-bane, det som irriterer meg mest i hele verden er folk. Generelt. |
![]() |
![]() |
#66 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ting som irritererJeg blir ekstremt irritert av å bli vekket av nabobarn ( og hunder!! (Han vil være med dere å leke, skjønner dere! Sagt til barna da hunden bjeffet som en gal) )ute kl.7 andre helgen på rad. |
![]() |
![]() |
#67 |
Pauset
|
![]() Sv: Ting som irritererÆsj altså. Holder på å hagen, og etter mye styr fikk jeg koblet til strøm på gressklipperen. Men når jeg skulle ta hekken, så fikk jeg ikke kontakten inn i støpselet... pga barnesikring!! |
![]() |
![]() |
#68 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ting som irritererJeg irriterer meg over ESA 7 på jobb
#69 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Ting som irritererAt denne ` brukes istedenfor ' når man skal skrive apostrof |
![]() |
![]() |
#70 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Ting som irritererUærlige mennesker.
#71 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ting som irriterer
#72 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irritererAnsvarsfraskrivelse. Unnasluntring. De som tror at kaffekoppen deres vasker seg selv bare de slenger den i oppvaskkummen på felleskjøkkenet på jobb. Og de som ikke fyller på kaffemaskina når det begynner å gå tomt for bønner!! |
![]() |
![]() |
#73 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Ting som irritererFolk som fortsetter å prate i munnen på instruktøren på treningssenteret når hun starter timen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#75 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Ting som irritererLøvblåsere. Ta et hint da mann: når kosten din krever at du bruker hørselsvern så betyr det ar det bråker.
#78 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irriterer- Folk som tek pauser i tide og utide når ein jobb skal gjerast.
#80 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Ting som irritererLukket dør, låst så den ikke blåser opp i natt, da regner det inn. Og pledd.
|
|