|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når skaffet du deg hund/valp?Vi overtok en 7 år gammel hund i sommerferien, for da hadde svigerfar tid til å kjøre over fjellet med henne. Det var jo praktisk at vi da var hjemme med henne en stund. Med en valp er vel det langt mer krevende, så å så dem i ferien er nok greit, men det er nå engang slik at ikke alle tisper føder 8 uker før sommerferien eller hvor gamle det er hundene skal være...
![]() |
#62 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når skaffet du deg hund/valp?Jeg hentet min hund rett før vinterferien 2014. Da var hun 10 uker. Hadde foretrukket å få hund rett før sommerferien, men det ble litt en "now or never" situasjon (sjelden rase med lange ventelister og så å si ingen omplasseringer). De første ti dager sov jeg på kjøkkenet ved siden av buret hennes, mest som selskap for hun holdt seg fra midnatt til 6 om morgenen helt fra starten. Hadde ialt 3 uker hjemme med henne (jobbet hjemmefra), deretter ble hun med på jobb når det var mulig, og ellers ordnet jeg det slik at hun ikke var hjemme alene alt for lang tid om gangen. I vårsemesteret er det mange dager uten undervisning for oss i skoleverket, så det gikk bra selv om jeg måtte organisere en del. Skaffet meg varmedress og støvler som jeg kunne hoppe rett inn i når vi skulle ut.
![]() |
|
|