|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du misfornøyd med sommerværet? | |||
| Ja! |
|
111 | 53,62% |
| Nei! |
|
77 | 37,20% |
| Har ikke vært i Norge |
|
13 | 6,28% |
| Solkrem |
|
6 | 2,90% |
| Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?
|
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Tjah... Det hadde jo vært fint med litt badevær noen dager, slik at svigers kunne fått vann i bassenget sitt. Dette er første gang på de femten årene de har hatt bassenget at de ikke har fyllt det... Men vi hadde flotte dager med høye temperaturer da vi var i Danmark, og jeg hadde skikkelig sommer den helgen jeg var i Oslo, så jeg er egentlig fornøyd.
|
|
|
|
#3 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Ikke misfornøyd, for vi har hatt sol omtrent hver dag og fått dratt ut masse med båten. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Ja, jeg er misfornøyd med trønderværet. Det har knapt vært temperaturer over 15 grader, og om det har vært det har det vært et lite blaff en dag. Har også vært i Danmark i sommer, men det var det samme der også. Jeg har ikke fått brukt særlig mye sommerklær, og er bittelitt værsyk.......
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Ser nå at det var "kaldeste første halvdel av juni", og at artikkelen er fra 17. juni, men det var likevel temmelig symptomatisk for hvordan resten av trøndersommeren har vært. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
I følge Yr hadde Trondheim 2,4 grader lavere gjennomsnittstemperatur enn normalt for juni i år. Mai hadde 1,4 under normalen. Da trøster det lite at både november, januar og mars lå tre grader over normalen. Men på årsbasis har vi altså hatt et varmere år enn normalt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Eg kryssa av for "Har ikke vært i Norge", men det stemmer ikkje heilt.
|
|
|
#11 |
|
Curlingkone
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Jeg er veldig misfornøyd med sommeren i år. Vi har ikke giddet å kjøpe plaskebasseng engang. Og vi har ikke vært på stranda en eneste gang her hjemme i Trøndelag.
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Jeg bor på østlandet og tror vi har hatt bedre vær enn mange andre i Norge, men jeg er ikke helt fornøyd nei. Det har vært for kaldt. Det hadde holdt med 4-5 dager i strekk der det gikk an å sitte på verandaen til klokken 23 uten tepper og ulljakke, men vi har ikke hatt en eneste kveld av den sorten.
|
|
|
#13 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Ja. Vi har regnet bort og vi har alle jublet om temperaturen har vært over 15 grader. Jeg har hatt på shorts to ganger og vi har enda ikke vært på stranda.
|
|
|
#14 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Nei, jeg er ikke misfornøyd. Jeg klager kun på været om det regner hver eneste dag(da klager jeg inni meg) eller om det blir for varmt. Vi var et par dager i Oslo og da var det mellom 25-30 grader og jeg trodde jeg skulle dø.
|
|
|
|
#15 |
|
geskjeftig
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Våren var for kald, men sommeren har vært helt fin. Kjøkkenhagen er ikke så blid, og noen av sommerblomstene døde, til tross for at de ikke ble satt utendørs før langt ut i juni. Utover det, syns jeg vi har hatt det helt fint her på Østlandet.
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Ikke så verst. Det er klart det er vanskelig å la være å sammenligne med de to foregående årene, men her i Oslo har vi hatt helt normalt med sol og bading.
|
|
|
#17 |
|
This is normal!
|
Det tror jeg nok stemmer.
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Nei, ikke så misfornøyd. Har vært en uke i Bergen og en i Danmark, med litt variert vær begge steder, og resten hjemme. Jeg er i grunnen bare strålende fornøyd med å ha hatt fire uker ferie, jeg. :enkel:
|
|
|
|
#19 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Tenk å ha 20 grader da! Det hadde vært noe! I dag er det 14.
|
|
|
#20 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Jeg bor på Vestlandet og er misfornøyd med sommerværet. Jeg har vannet hageplanter null ganger, og hatt på meg bikini to ganger. Huura. Not.
|
|
![]() |
|
|