Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du sikkerhetsbelte i bil?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-07, 20:56   #61
Sjøstjerne
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2007
Sjøstjerne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du sikkerhetsbelte i bil?

Alltid!!!

Sikkerhet er viktig for alle i familien! (og for evt andre passasjerer)

Sjøstjerne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 20:58   #62
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Tar på beltet før bilen startes. (...jeg kjører heller ikke)

Gammel 11-06-07, 21:13   #63
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Bruker alltid bilbelte.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 21:18   #64
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Ja, alltid

Gammel 11-06-07, 22:06   #65
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker bilbelte så sant bilen har bilbelter. Men det har hendt at jeg har kjørt uten når de har manglet (det har ikke vært i Norge, for å si det sånn). :vill og gal:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 22:10   #66
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Hender det at du kjører bil uten å bruker sikkerhetsbelte?

Nei aldri. Jeg føler meg naken uten belte.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 22:18   #67
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunne aldri falle meg inn å kjøre uten belte - og jeg lurer veldig på hva slags folk det er som gjør nettopp det.

Gammel 11-06-07, 22:51   #68
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

JA, tar alltid på belte. Storebror er supernøye på dette og sier alltid ifra om pappan ikke har tatt den på seg, for han har ikke vært nor flink før men blir nå altså "tvunget" til å bruke det så nå etterhvert har det heldigvis blitt en vane for han også.
Storebror setter seg alltid inn på sin plass og vil ha på selen. Vet at det er noen barn i bhg som både blir kjørt dit uten å sitte i eget sete (el-bil) og at noen sitter foran.

Gammel 11-06-07, 22:56   #69
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Alltid. Bilen har alarm som piper dersom beltet ikke er festet. Til og med vesken min må ha bilbelte om den står i passasjersetet

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 00:02   #70
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Til og med vesken min må ha bilbelte om den står i passasjersetet

Ha ha ha - det var dagens!

Her bruker vi alle alltid bilbelte. Noe annet er helt utenkelig og jeg føler meg faktisk nesten naken uten.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 06:07   #71
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Kunne aldri falle meg inn å kjøre uten belte - og jeg lurer veldig på hva slags folk det er som gjør nettopp det.

Tror i alle fall de er i grundig i mindretall. Fra bladet "Motor": "33 000 er blitt kontrollert for bruk av bilbelte. 1200 har fått gebyr så langt."

Sist redigert av him : 12-06-07 kl 06:07. Årsak: ! -> "
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 08:22   #72
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker det alltid - skjer automatisk.

Gammel 12-06-07, 13:16   #73
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjører aldri uten belte, og ingen får sitte på med meg uten belte.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 13:18   #74
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Litt på siden, men likevel: Har dere notert at drosjesjåfører kjører uten sikkerhetsbelter? - Argumentet er fordi di skal mye ut og inn av bil og for sikkerhetsårsaker i forbindelse med ran etc. DET synes jeg er merkelig.

Enig!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 18:03   #75
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjører alltid med belte og det må alle som sitter på med meg ha også

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 18:19   #76
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, selvfølgelig!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 20:17   #77
tRiNeM
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2007
tRiNeM har et hav av muligheter foran seg
Standard

jepp, bruker alltid belte..... føler meg naken uten.....en god vane det der...

tRiNeM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 20:46   #78
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Ha ha ha - det var dagens!

Her bruker vi alle alltid bilbelte. Noe annet er helt utenkelig og jeg føler meg faktisk nesten naken uten.

Altså, jeg bruker ikke bilbelte på veska, men om jeg setter veska i passasjersetet begynner alarmen....

Ser at det kunne misforstås.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 20:50   #79
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!

5barnsmor sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Alltid!!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.