|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?
Jeg tror hele den store "Reagan-demokrat"-blokken enten ville ha stemt på Trump eller latt være å stemme.
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg tror hjemmesitterandelen blir avgjørende for begge kandidater.
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Tja si det. Jeg har nå sett en del illsinte artikler og FB-meldinger etter at Republikanerne bestemte at de ikke en gang vil høre et forslag om ny høyesterettsdommer. Hvis den treneringen kan få folk til senatsurnene, skal man ikke se bort fra at senatet går til Demokratene. Men det kan like gjerne være meg som har en skjevhet i vennemassen der borte. Jeg tror egentlig det. |
|
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Er det nå han trekker sitt kandidatur og sier Game Over?
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 29-02-16 kl 14:30. |
|
|
|
|
#7 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg frykter at han annonserer at Newt Gingrich blir visepresidentkandidat.
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Hmmmm. McCain tapte jo veldig mange stemmer på henne. Hadde vært snålt.
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg har nettopp lest denne boken. Den er ikke sammenlignbar med Trump sin «type», men den viser hva som kan skje om de med skumle intensjoner (eller syke hoder) kommer til makta, og blir visepresident/president.
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Joda, men han kjørte en helt annen kampanke enn Trump. Trump har jo vunnet på å være enda mer ravende gal enn henne, og enda slemmere. Jeg tror ikke det er det han skal si altså, men jeg tror ikke det er så far fetched basert på at det ikke funka for McCain.
|
|
#12 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Altså; han nektet å ta avstand fra KKK. Seriøst???!!! (Så gjorde han det etterpå, men det var jo alt for sent).
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Altså, hittil har jo alt i kategorien "jamen herregud, NÅ må da folk forstå at han er rablende gal?!" bare medført økt oppslutning, så du skal se Sarah Palin medfører det samme.
|
|
#14 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Det er så hakkande gale, jeg finner ikke ord. Men jeg tror likevel at det er flere som ser galskapen enn de som lar seg forføre av den. De kan ikke velge den rasistiske antifeministen til president. De kan bare ikke.
|
|
|
#15 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva om Donald Trump blir president? |
|
|
|
|
#16 |
|
Mother of Dragons
|
Ha! Jeg skulle inn og legge inn en lenke til den også
|
|
#17 |
|
Shake it out!
|
|
|
#18 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Men TENK om han blir president... Noe må han vel da moderere seg, administrasjonen styrer jo en del prossesser. Men tenk for en økning I terror mot vesten.. *grøss*
|
|
#19 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg skulle også til å opplyse om John Oliver. Så den i går kveld. Herrejemini ...
|
|
#20 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Det går rykter om at han i samtaler off record med New York Time med har sagt at ham ikke mener dette om å sende alle mexikanske tilbake til Mexico. Så kanskje er det mye skrik og lite ull når det kommer til stykket. Men det skremmer jo minst like mye at SÅ mange amerikanere vil gi ham stemmen sin basert på alt han gulper opp.
![]() |
|
|