Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er du takknemlig for i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-16, 18:05   #61
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er du takknemlig for i dag?

Ungene mine. Mannen min. Hundene.
Er så takknemlig for at de store ungene som har flyttet ut og studerer klarer seg så bra selv om jeg savner dem hver dag. Han som flyttet ut i høst savner jeg av og til så voldsomt at jeg må gråte litt ( ). Men er takknemlig for at jeg ser ham ofte.

Er også takknemlig for den fantastiske dagen i går, var på hundeutstilling og 13-åringen og jeg viste hver vår hund. Resultatene ble så gode og jeg var så stolt over min superflinke sønn og våre vanvittig fine hunder.
Såh... Mye å være glad for. Viktig å tenke på det.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-16, 09:15   #62
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Er hjemme med sykt barn idag og er takknemlig for at det er første dagen i 2016. Det er en absolutt rekord for mini!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-16, 21:16   #63
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Akkurat i dag er jeg takknemlig for at eldste ikke var så sliten at hun kastet opp når hun ble vekket.

Jeg er også takknemlig for at jeg deler hus med en fin gjeng som jeg liker godt!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-16, 21:35   #64
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

I dag er jeg takknemlig for at jeg fikk legetime og antibiotika mot betennelsen i øret.

Gammel 09-02-16, 21:43   #65
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er takknemlig for at mellomste nå stortrives på skolen og virkelig blomstrer. Og for at læreren hans ser ham og jevnlig sender skryt. Jeg smilte i hele går etter å ha fått e-post fra henne.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-16, 21:45   #66
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

At jeg bor i Norge der jeg kan ta syke barn dager når jeg har syke barn, en jobb der jeg kan ta fri, en mor som stiller opp og passer syke barn så jeg kan velge om jeg vil ta syke barn dag, og de fiiine barna mine

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-16, 22:20   #67
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

I dag er jeg takknemlig for at man har ibux og paracet, og at tenna fremdeles sitter på plass, selv om det kjennes ut som de skal ut..

Lite takknemlig for kranglete bihuler, igjen, men takknemlig for at det er hele 4 mnd siden sist. Det er da noe.

Og denne tråden er fin!
Den hjalp meg til å se noe positivt, i en dag som har kjentes ganske crappy ut.

Gammel 10-02-16, 00:09   #68
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

I dag er jeg takknemlig for at man har ibux og paracet, og at tenna fremdeles sitter på plass, selv om det kjennes ut som de skal ut..

Lite takknemlig for kranglete bihuler, igjen, men takknemlig for at det er hele 4 mnd siden sist. Det er da noe.

Og denne tråden er fin!
Den hjalp meg til å se noe positivt, i en dag som har kjentes ganske crappy ut.

Jacuzzi, tur i skogen, prosecco i glasset.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 13:57   #69
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

At jeg har klart å vaske bilen. Lykkefølelse å kjøre rundt i en ren bil.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 14:44   #70
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er jeg veldig takknemlig for at jeg bor i et land (og sammen med en familie) som lar meg få studere, kun for knapper og glansbilder. Og atpåtil får jeg stipend!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 23:44   #71
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takknemlig for en fyldig og fin artikkel i avisen i dag fra et av prosjektene bedriften min jobber med, samt 1600 likes og flotte kommentarer på et bilde fra fra jobben min som jeg postet på fb

Siden studiet jeg går på på Uia har bla a fokus på å promotere egen bedrift var dette ekstra hyggelig

Gammel 10-02-16, 23:55   #72
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Takknemlig for å ha en 11 åring som savnet mammaen sin litt da hun var borte i nesten 2,5 time på trening.
Det gjorde for såvidt jentepusen (bikkja) også, lå og så etter meg i senga til eldste(han har vindu mot inngangspartiet).
Godt å føle seg elsket!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-16, 17:51   #73
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Takknemlig for at tannlegen faktisk fant noe å fikse på, blant alt det andre vonde hun ikke får fikset (bihuler...) slik at jeg etter i morgen kanskje har "litt" mindre vondt i kjeve/munn/hodet.

Gammel 11-02-16, 17:57   #74
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er så innmari takknemlig for livet!

Gammel 11-02-16, 18:17   #75
A&A
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

Idag er jeg takknemlig for at nettbanken min har straks betaling, og for Facebook. Det gjorde det mulig for meg å sende ned 200$ til en ekstrem fattig familie i Somalia som jeg så historien til via Facebook. Pengene ble nemlig brukt til å betale for å hjelpe eldste sønnen deres som brakk armen, og til mat for resten av mnd.

Og vips så fikk jeg bilde av en glad gutt med gips på armen og en glad mor med penger til mat.

A&A er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-16, 18:22   #76
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg er takknemlig for at jeg har verdens beste storebror som vil gjøre alt for lillesøsteren sin!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-16, 12:42   #77
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er takknemlig for at mannen faktisk IKKE ble forkjøla denne gangen, selv om han påsto det i går.... rimelig lei av at han er syk..

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-16, 13:20   #78
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

For mannen min og ungene mine, foreldrene mine og svigerfamilien min. For at jeg hvert år får Valentinesgave av mammaen min, og får at hun sender utålmodig SMS med "har du åpnet nå"? Det er godt å ha en hel gjeng av folk som bryr seg.

Gammel 14-02-16, 13:45   #79
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er takknemlig for sol og fint vær, hyggelig tur med ungene og fredelig lek i hagen. Selv drikker jeg kaffe og spiser sjokolade som eldste har kjøpt til meg for egne penger i anledning morsdagen.

Gammel 14-02-16, 14:13   #80
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg er takknemlig for at en venninne av meg ser ut til å overleve en fryktelig influensa. Hun har ligget i respirator og på lungemaskin i 2 uker nå og nå er lungemaskinen koblet fra og hun puster selv, så nå er det bare respirator og dialyse, det var så godt å få høre nyheter fra moren hennes om litt fremgang idag.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.