|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseJeg har ikke gardiner på kjøkkenet. Forrige eier hadde heller ikke det. Det er blitt en vane og det er så deilig å få inn masse sol der.
![]() |
#2 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseJeg er egentlig ikke et gardin-menneske, men har fått sansen for heisgardiner. De bare henger der og er ikke i veien på noe vis. Kjøpte sist fra Jotex som har bra utvalg, http://www.jotex.no/gardiner/heisgardiner
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseJeg har noe ala det kokos viser, men har sånne trykkbelastede stenger inne i vindusramma. Det liker jeg godt, for da henger de ikke veien men er likevel fine. Vinduer uten gardiner er veldig fjernt fra min verden.
![]() |
#8 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkrise
Ikke vanlig furupanel nei, men bredere finerplater som var fancy og kule på åttitallet. De er der enda, men vi leide folk til å male det. (De angrer muligens, for det var en heftig jobb å få det fint ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseOk, jeg klarer ikke se platene på bildet, det var derfor jeg lurte på om dere hadde lagt gips eller noe. Det ble veldig fint, i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkrise
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseSå fint! Hvilken farge er det du har på veggen med vinduene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseVeldig fint! Vi er for øvrig listeløse også, så jeg synes du skal droppe det.
![]() |
#19 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseWow! Selvsagt skal det ikke være gardiner der.
![]() |
|
|