Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell meg om Coops kuponger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-16, 11:10   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om Coops kuponger

Før jeg lagde denne tråden leste jeg gjennom hele tråden om deres reklamestønt på Løkka, og nå er jeg skikkelig sur på dem igjen.

Saken er at en av våre nærbutikker har blitt Coop Mega, og jeg har børstet støv av det gamle coopkortet mitt. Jeg har lastet ned appen, registrerer hver gang jeg kjøper noe, og har blitt lovet kuponger når de ser handlemønsteret mitt. Yeah right. Jeg har fått to kuponger den første måneden de hadde åpnet, og det var for nettopp gul og rød traktekaffe, som jeg av åpenbare grunner ALDRI kjøper. Etter det har jeg ikke fått en eneste liten kupong.

De er i tillegg dyre, har ekstremt dårlig utvalg og en rotete butikk, så ikke spør meg hvorfor jeg fortsetter å handle der. Ikke skjønner jeg hvordan jeg henter ut kjøpeutbyttet mitt heller.

Men altså, burde jeg ikke fått flere kuponger? Vi har vel handlet der i 4-5 måneder nå.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.