|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Blir du påvirka av prisen på smågodt? | |||
| Eg handle aldri smågodt uansett |
|
43 | 23,12% |
| Eg kjøpe mindre når det er billig |
|
8 | 4,30% |
| Eg kjøpe den mengda eg likevel kjøpe |
|
77 | 41,40% |
| Eg kjøpe meir smågodt |
|
58 | 31,18% |
| Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Rockesøster
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Jeg blir sur av priskriger, og kjøper aldri varer som er i krigen.
|
|
|
#62 |
|
En som trener
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Jeg er helt upåvirket, pris påvirker overhodet ikke hvor mye smågodt jeg spiser. Hadde de kommet med kaloribillig smågodt, derimot, hadde det blitt fart på sakene, mirakuløst billig smågodt, 40 kcal/100 g eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Det er et problem for næringen når pris i butikk er så mye lavere enn pris hos grossist. Det er er endel hamstring av varer som havner på det svarte markedet.
|
|
|
|
#64 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Jeg blir sur av sånn idiotisk priskrig. Spesielt på så usunne varer.
|
|
|
#66 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Nei, for jeg er på den sunne linje og da må jeg holde meg unna. Ungene er helt ville da...
|
|
|
#67 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Det var ville tilstander i smågodthyllene på Rema da jeg var der for to timer siden. Det er aldri slik ellers så det er tydelig at folk lar seg lokke til å kjøpe mye ekstra når det er billig. Selv foretrekker jeg Meny sitt smågodt, som skal kjøpes i morgen, og jeg håper inderlig Meny ikke har samme tilbud slik at det faktisk er noe igjen til meg og jeg slipper å slåss om det.
|
|
|
#68 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Så på NRK Super at en REMA solgte vanligvis 30 kg om dagen, 600 kg dagen nå til 2,90.
|
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Nei. Ungene får bittelitt i helgen, jeg liker ikke. Mannen kjøper, men blir neppe påvirket av pris.
|
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Jeg handlet smågodt i dag. Sjokoladepletter til Storebror, og litt til påskeegg. Synes jeg handlet mye, tror det var 500 gram.
|
|
|
|
#71 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Definitivt påvirket.
|
|
|
#72 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Nei. Kjøper aldri smågodt lenger. Eller jeg kjøpte en liten pose i fjor en gang, men angret fort.
|
|
|
#73 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Hadde det vært bringebær og blåbær som var på tilbud derimot hadde jeg hamstret.
|
|
|
#74 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Er det priskrig på ketsjup også?
|
|
|
#76 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?På min Rema var det ikke en eneste smågodtbit igjen, helt ribbet. Så nei, jeg har ikke kjøpt smågodt.
|
|
|
#77 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?
|
|
|
|
#78 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Nei.
|
|
|
#79 |
|
Tankefull
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Kjøper vanligvis ikke smågodt fordi jeg syns det er for dyrt i forhold til hva jeg får. Men nå som det var på tilbud kjøpte jeg en kilo som skal fordeles på oss fire i ukene fremover.
|
|
|
#80 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?jeg liker best sjokolade, og det kjøper jeg til helgen uansett, kommer neppe til å hamstre smågodt til ungenes påskeegg. Er det fortsatt billig når jeg skal kjøpe det, er det jo bonus. Men jeg blir litt oppgitt over at det er så billig at en liten unge kan få 0,7kg godteri for en 20kroning. Hjelpe meg, det er mye for en liten kropp! |
|
|
|
![]() |
|
|