|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: TV2 lager humor av seksuell trakasseringDet er godt mulig. Jeg har ikke satt meg skikkelig inn i det. Det holdt å vite hva det gikk ut på. :-p
![]() |
#62 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV2 lager humor av seksuell trakasseringJeg blir faktisk helt rasende av dette jeg. Det strider imot alt jeg lærer barna mine om å respektere andres grenser at det er helt latterlig.
![]() |
#63 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering
Da jeg så oppslaget fra en barneskole i Trondheim om seksuelle krenkelser blant barna, tenkte jeg på denne saken. Det kan jo ikke være så vanskelig å se sammenhengen mellom at det blir framstilt som humor, og at barna gjør det samme?
![]() |
#64 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: TV2 lager humor av seksuell trakasseringKlart ikke. Grensene viskes ut. Det som blir ansett som spøk fra en side kan lett oppfattes som overgrep fra den som blir utsatt for det.
![]() |
#65 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: TV2 lager humor av seksuell trakasseringBør man sende et tips til noen andre aviser for å få dem til å sette et kritisk lys på saken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: TV2 lager humor av seksuell trakasseringJeg tenker på den nyhetssaken om den barneskolen i Trondheim der det har foregått seksuelt krenkende adferd mellom flere barn i 9-årsalderen ...
![]() |
|
|