Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-16, 09:58   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utemøbler som ikke er helt som alle andre?

Vi har plutselig en balkong, og trenger møblement. Jeg har et søk gående på Finn og har i utgangspunktet lyst til å kjøpe brukt eller lage selv, men jeg har også lyst til å "se hva som finnes der ute".

Jeg har tittet på IKEA, Bohus, Skeidar, Room og Home&Cottage, men har ikke funnet noe. Det meste er enten gigantisk eller mock-sørlandet, og i tillegg er det jo kjempedyrt!

VI ser etter noe vi både kan slange oss på og sitte på når vi spiser, og vi har ikke allverdens med plass. Balkongen er 150 bred, og 350 lang, men på grunn av døra kan vi nok ikke ha noe som er lenger enn 2 meter på den veggen.

Hvilke leverandører av hagemøbler har jeg gått glipp av? Og regnskogstre er uaktuelt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.