|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
![]() Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Jobb og kjærlighet |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Jeg bor i Tromsø og har bodd her i 9 år. Da jeg flyttet hit kom jeg fra Hammerfest og hadde tenkt å bo her et par år før jeg flytta helt hjem(Vesterålen) Men årene har gått og jeg har blitt, men nå kjenner jeg at jeg pga lille kunne tenkt meg å flytte hjem for godt. Men nå skal mannen begynne å studere så dermed blir vi her iallefall i 3 år, hvor vi flytter da kommer an på hvor mannen får jobb, men jeg har lyst enten sørover eller hjem. Jeg vil ikke bli boende i Tromsø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?
Nei, dessverre, du gjør nok ikke det. Men du kan jo alltids forsøke å sende en søknad og høre om de vil gjøre et unntak for deg? Mulig det kan gå.... Lykke til i alle fall!
![]() |
#64 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Jeg kan ikke drikke kaffe for tiden. Knøttet nekter. Må jeg flytte på landet?
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Ja, du må nok dessverre det, Scarlett. Livet byr på noen harde slag innimellom. Jeg lover å tenke på deg i det du nå dessverre må gå til innkjøp av en kaffetrakter til kr 198,- og ALI kaffe (som forøvrig kurerer litt av gruffen) på tilbud på Rema.
![]() |
#66 |
Kidding, right?
|
Jøss, her var det skremmende mye jeg kunne signere gitt!
![]() |
![]() |
#67 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Jeg er født her.
![]() |
![]() |
#68 |
Fortsatt i ammetåke
![]() |
![]() Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Jeg har alltid bodd i enebolig og føler meg direkte ubekvem i blokk. Prøvde å bo 1,5 år i blokk i Oslo, men det er ikke noe jeg trives med. Mest det å bo så tett som plaget meg. Jeg hadde dessuten bodd i tre ulike land innen jeg var ferdig med ungdomsskolen og var nok en smule rotløs. Nå bor vi der jeg har mest tilhørighet/størst nettverk. Det tar 5 minutter med bil til Oslogrensa og siden vi begge jobber i sentrum, er det viktig. Tror nok jeg kunne bodd i Oslo, men da måtte jeg først blitt steinrik så jeg kunne bo i enebolig et eller annet veldig grønt sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Sperret
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Vi bor i hjembygda til mannen, 10 minutter med bil fra Fredrikstad og 10 minutter fra Moss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor har du valgt å bo der du bor?Vi har nå bodd i by i 12 år (
![]() |
|
|