|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mye våkentid pr døgn med barna? | |||
Mindre enn 1 time |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
1-2 timer |
1 | 0,59% |
2-3 timer |
4 | 2,35% |
3-4 timer |
33 | 19,41% |
5 timer eller mer |
99 | 58,24% |
4-5 timer |
33 | 19,41% |
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg er sammen med barna ca 1 time om morgenen og 4-5 timer om ettermiddagen. Dette er vel snittet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnNå tok ikke jeg bort den tiden de bruker hos vennene sine, dette gjelder spesielt 6 og 8 åringen.
![]() |
#63 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnEldstemor er i barnehage og vi har 4-5 timer våkentid sammen på en gjennomsnittlig hverdag.
![]() |
#64 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnVi har over 5 timer våkentid med barna per dag.
![]() |
#65 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnSvarte 5 timer eller mere.
![]() |
#66 |
Hertuginne
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMellom 4,5 og 6 timer på en vanlig hverdag. Ungene våre våkner tidlig, sover de til klokka seks har de sovet lenge. Derfor får vi alt i fra 1,5 til 2,5 time sammen med dem før barnehagen. På ettermiddagen blir de hentet ca. 1530 og legger seg 19, så da blir det 3,5 time da. Av og til hentes de før, det kommer an på hvor mye vi har å gjøre på jobb.
![]() |
#67 |
Tankefull
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn4-5 timer om dagen når jeg er i full jobb.
![]() |
#68 |
♡
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Enig. Men når jeg igjen jobber fullt blir det 4-5 timer.
![]() |
#69 |
Quiet, please
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMed Hannah som bare er 6 uker gammel blir det all hennes våkentid, som er ca 4-6 timer i døgnet.
![]() |
#71 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnVel 5 timer, tror jeg. 1,5-2 timer på morgenen og i hvert fall 3-4 timer på ettermiddagen. Mer nå som jeg er i permisjon.
![]() |
#72 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg svarte 3-4 timer, men det ligger nærmere fire enn tre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg tilbringer ca 1-2 timer sammen med sønnen min på 9 år. Men, jeg er tilgjenglig her hjemme for han mye mer enn det. Han er stort sett ute å leker og det er sjelden han har ro til mer enn tilbringe måltidene sammen med oss. Tiden sammen blir vel litt mer nå som sommerferien har begynt å han ikke trenger å legge seg så tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
weird
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn5 timer eller mer.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Ute på tur
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg svarte 4 til 5 timer, men noen er det også over 5 timer. Jeg står opp tidlig og drar mange ganger på jobb før Junior står opp, så litt avhengig av om han våkner 6 eller 7 så får vi litt tid på morgen. Mannen leverer mellom 8 og 9 og jeg henter rundt 4. Så får vi litt over 4 timer på ettermiddagen. I tillegg har jeg flexitid, så innimellom drar jeg fra jobb kl 14 og får da en lengre ettermiddag.
![]() |
#76 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnEr blitt 40% ufør, og de dagene er minsten hjemme, de 3 dagene jeg jobber ser jeg han 1-1.5timer om morgenen og fra ca 4 timer om ettermiddagen.(er på jobb 7,5timer, har ikke spisepause). |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Re: Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres prNormalen er mer enn 5 i hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn5 timer eller mer. Ofte endel mer, både nå når jeg er sykemeldt, og når jeg jobber! |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnOver 5 timer |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn5 timer eller mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|