Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-16, 00:13   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Ja, si det. Dette er et aktuelt tema i heimen for tiden.
Neste års flybilletter ligger ute, og vi vakler. Vi kan ta med oss de hjemmeboende barna til Spania, Italia og Kroatia på en toukers tur med leiebil til samme pris som som en Santorinitur for oss to koster. Så da er spørsmålet: familien på tur i to uker eller partur for oss to..
Jeg tror vi har landet på familietur. Vi har nok romantikk og partid i hverdagen, vi er ikke utsultet på voksentid. Ungene er halvvoksne, vi kan fint få egentid selv om de er med på tur.
Så pr nå, så tror jeg vi lander på Italia. Pr nå kan vi få flyilletter til oss fire (der alle er voksne) under 9000,- Så om noen vet om gode ferieleiligheter i Rimini-området, så kom gjerne med tips. Vi voksne vil gjerne til Spania igjen, men mellomste nekter og vil tilbake til Italia

Sist redigert av 007 : 23-10-16 kl 13:38.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 00:26   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Vi måtte avbestille drømmeferien for mange år siden da vi kjøpte hus, men nå ser jeg Solia har tatt det inn i programmet sitt. Porto Santo utenfor Madeira

Gammel 23-10-16, 12:54   #3
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Italia er vel ikke det værste stedet å feriere i (men jeg synes Santorini er best ) :sta:

Familietur og alenetur er to forskjellige ting, personlig elsker jeg begge deler. Lykke til med valgrunden.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.