Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokemon Go til 12-åringer?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-16, 18:16   #61
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go til 12 åringer?

Jeg har lastet ned, men det henger jo hele tiden!!

Gammel 16-07-16, 18:47   #62
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kommer ikke inn en gang.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-16, 18:49   #63
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg kommer ikke inn en gang.

http://www.independent.co.uk/life-st...-a7140811.html

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-16, 19:54   #64
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har fanget to. Begge i babystolen til minstemann.

Gammel 16-07-16, 20:07   #65
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Lastet ned i dag, men ikke kommet i gang siden det bare henger. Vi gleder oss til jakt her i Spania! Tulla har allerede fanget en god del.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-16, 21:10   #66
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Da var vi inne, både mannen og jeg. Mellomste og jeg skal ta med oss to telefoner ned i parken her og jakte litt.

Gammel 16-07-16, 21:46   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får ikke satt opp navn en gang, har tatt min første men ingen navn er available. Antar det et serverproblemer.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-16, 22:08   #68
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lastet ned her og

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-16, 22:27   #69
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer fortsatt ikke inn. Jeg har bare fanget 1 pokémon. Jeg kjørte igjennom byen her i dag og der var det mange på Pokémon jakt. Det stod 5 stk ved statuene og stirret intens på telefonene sine.

Gammel 16-07-16, 22:37   #70
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke kommet inn igjen etter at jeg fanget den første før nå pga. heng. Men kom inn igjen nå. Men det er uaktuelt å gå ut i hagene til naboene nå. De tenker jo ikke på at de er plassert steder det ikke er naturlig at en går.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-16, 22:47   #71
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette hadde 9-åringen fått med seg via en eller annen youtuber og ville selvsagt prøve. Nå som det kom til Norge så kan vi jo det.
Men hva logger dere dere inn med? Google eller trainer?
Og hvordan i all verden får man brukt en annen google mail enn den som allerede ligger inne på telefonen?

Gammel 16-07-16, 23:18   #72
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg har logget inn med google.

Turen til meg og mellomste ble avlyst pga pissregn, men det dukket opp noen i stua.

Men når mannen brukte sånn insence, og det kom pokemons til ham, burde ikke jeg også sett dem da?

Gammel 17-07-16, 00:33   #73
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Dette hadde 9-åringen fått med seg via en eller annen youtuber og ville selvsagt prøve. Nå som det kom til Norge så kan vi jo det.
Men hva logger dere dere inn med? Google eller trainer?
Og hvordan i all verden får man brukt en annen google mail enn den som allerede ligger inne på telefonen?

Jeg opprettet bare ny Gmail-konto og logget inn med den.

Har fanget 2 Pokemon og funnet 3 egg.

Gammel 17-07-16, 00:38   #74
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Kjørte igjennom boligfeltet her nå for å hente Mini, og jeg tuller ikke, men at det var 30 stk ute i ulike grupper på leting etter Pokémons så vi og Mini satt i bilen "Stopp stopp- det er Pokémons her!!" Jaja, man får ihvertfall ungene ut i frisk luft, mulig litt stive i nakken, men de er ute!

Gammel 17-07-16, 00:39   #75
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg opprettet bare ny Gmail-konto og logget inn med den.

Spillet tar automatisk den gmail-kontoen som allerede er lagt inn på telefonen. Jeg får altså ikke velge hvilken konto jeg skal bruke.

Gammel 17-07-16, 00:46   #76
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Spillet tar automatisk den gmail-kontoen som allerede er lagt inn på telefonen. Jeg får altså ikke velge hvilken konto jeg skal bruke.

Har du flere enn 1 Gmail konto? Jeg har mange, bla en spillkonto og får opp en liste over hvilken konto jeg vil knytte spillet til.

Gammel 17-07-16, 00:48   #77
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Har du flere enn 1 Gmail konto? Jeg har mange, bla en spillkonto og får opp en liste over hvilken konto jeg vil knytte spillet til.

Har flere ja. Og vil ha spillet på spillkontoen. Men det får jeg jo ikke velge. Eller kanskje det er bug/hangup akkurat nå som gjør det.

Gammel 17-07-16, 02:01   #78
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får opp pålogging. iPhone.

Gammel 17-07-16, 12:20   #79
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg får opp pålogging. iPhone.

Jeg også

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 12:28   #80
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Har da Android telefon.

Sist redigert av star : 17-07-16 kl 12:43.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.