Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Bruker dere enkeltdyner eller dobbeldyne?
Hver sin enkeltdyne 128 73,99%
Felles dobbeldyne 42 24,28%
Hver sin dobbeldyne 2 1,16%
Deler en enkeltdyne 1 0,58%
Bruker ikke dyne 0 0%
Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 07:17   #61
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Definitivt enkeltdyner.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 09:07   #62
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har felles diger dobbeldyne - sommerdyne og vinterdyne.
Har sydd sammen to dyner så vår er 220*280.

Ligger med enkeltdyner hos svigers - tragisk...

Gammel 27-06-07, 09:27   #63
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver vår enkeltdyne. Jeg hadde blitt sprø av noe annet. Jeg må nemlig ha dynen pakket rundt meg på en helt spesiell måte når jeg sover. :sær:

Gammel 27-06-07, 22:35   #64
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Vi har dobbeldyne og kan ikke tenke oss noe annet. Hver gang vi er borte på besøk og blir plassert under hver vår enkeltdyne føler vi oss skikkelig ensomme.

Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 10:19   #65
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her har alle hver sin dyne ja. Ingen kommer under min dyne når jeg skal sove. Og selvsagt må den plasseres etter alle kunstens regler før paraplymannen kan komme.

Så ungene har lært at skal de sove i sengen til mamma () må de ha med seg både dyne og pute.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 10:23   #66
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Vi må ha hver vår dyne. Hadde blitt gal om vi skulle begynt å dele. Vi pleier å krølle oss i dyna, så det hadde blitt bare krangel om vi skulle ha delt på en!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 07:46   #67
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmm.. ingen av alternativene passer.. jeg har dobbeltdyne og gubben har enkeltdyne.

Og sånn helt på sidelinjen, så har jeg kjøpt hver vår King Sized pute til oss!! Min svigerinne holdt på å svime av fordi jeg brukte 70 dollar pr pute til oss. *hehe*

Gammel 29-06-07, 08:41   #68
Carina84
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2007
Carina84 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har to enkeltdyner.. Tror det er greiest for jeg må pakke meg ordentlig inn.

Carina84 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 08:46   #69
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hver vår enkeltdyne, ja!

Gammel 29-06-07, 09:08   #70
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi deler en enkeltdyne.

På vinteren hender vi at vi har hver vår. Meningen med å ha to da, er at vi skal ha den ene oppå den andre, men i praksis så river jeg alltid til meg en av dem.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 09:15   #71
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kunne ikke tenkt meg noe annen enn enkeltdyne jeg (vel da måtte det i tilfelle vært en dobbeltdyne alene). Jeg må bare ha min egen dyne å krølle rundt meg. Vi sovner som regel inntil hverandre uansett, men i løpet av natten når det blir for varmt så må vi ha hver vår. Har våknet noen ganger av at mannen prøver å knabbe med seg min når han snur seg, så noe dobbeldyne kommer ikke på tale her.

Gammel 04-07-07, 11:36   #72
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Vi har dobbeldyne og kan ikke tenke oss noe annet. Hver gang vi er borte på besøk og blir plassert under hver vår enkeltdyne føler vi oss skikkelig ensomme.

Signerer!

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 11:50   #73
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må ha dyna for meg selv, så her er dobbeltdyne helt uaktuelt

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 11:54   #74
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg MÅ ha min egen dyne, og tulle meg kunstferdig inn i den à la kålmark, ellers blir jeg GAL! :sterke følelser:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 12:04   #75
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er dårlig på å dele dyne. Blir gretten av det. Vi har hver vår enkeltdyne og noen ganger har jeg to enkeltdyner mens mannen har ingen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 20:11   #76
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er dårlig på å dele dyne. Blir gretten av det. Vi har hver vår enkeltdyne og noen ganger har jeg to enkeltdyner mens mannen har ingen.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 19:08   #77
Murvil
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2007
Murvil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har hver vår enkeltdyne.
Nåde den som bøffer dyna mi!!

Murvil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 22:36   #78
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har hver sin enkelt dyne. De to første årene vi var sammen, hadde vi dobbeltdyne (bodde ikke sammen da), og kriteriet hans var, at når vi flyttet sammen, så skulle vi ha hver vår dyne.

Gammel 08-07-07, 21:37   #79
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hver vår enkeltdyne. Kunne ikke tenkt oss noe annet. Det er koselig å ligge inntil før vi sovner, men jeg vil helst sove helt alene. Heldigvis vil mannen min det også.

Samme her.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 08:46   #80
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Jeg mååå ha en dyne for meg selv
Så vi har hver sin enkeltdyne.

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.