|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Jeg har eid eller eier disse bestselgerene: | |||
Billy Bokhylle |
![]() ![]() ![]() ![]() |
163 | 76,17% |
Pöeng lenestol |
37 | 17,29% |
MALM - seng |
30 | 14,02% |
Kallax Hylle |
85 | 39,72% |
Ludde saueskinn |
63 | 29,44% |
Stockholm matte/teppe |
14 | 6,54% |
Lack bord |
114 | 53,27% |
Ektorp Sofa |
27 | 12,62% |
Docksta bord |
2 | 0,93% |
Klippan Sofa |
25 | 11,68% |
Färgrik kopp |
9 | 4,21% |
Ingen av topp 11 |
15 | 7,01% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEA... også synes jeg det er litt underlig at de kaller en kopp for et møbel.
![]() |
#62 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAJeg ville også trodd at Pax var på lista - og så Ivar, da. Jeg har hatt Ivar i så mange størrelser, bredder, dybder, høyder og mer eller mindre Ikeaberegnet bruk i så mange år.
![]() |
#63 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEATrofast bør vel også begynne å komme høyt opp på lista, skulle jeg tro.
![]() |
#64 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAKun bokhyllene. Men jeg har masse andre IKEA-ting på hytta; stekepanner, kjøkkenstoler, servise og sånn.
![]() |
#65 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEA
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 29-09-16 kl 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAJeg har 4 av 11 - har ikke Poäng lenger. Men jeg har mye annet fra Ikea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAVi hadde mange Billy-hyller tidligere og har fortsatt én, som står på et av barnerommene. Et annet barnerom har Kallax. Vi har også Poäng lenestoler og et par Malm senger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEALudde saueskinn, tror jeg. Ellers intet |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEAVi har Billy-hyller med glassdører som skap på kjøkkenet. Kan ikke huske å ha hatt noen av de andre.
![]() |
#72 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEAHiawata har Billyhyller, og vi har hatt det på stua. Der har vi nå gått over til Kallax, tror jeg. Malm-seng hadde vi intil for bare noen uker siden, et lack-bord hadde Høvdingen da vi flyttet sammen, og Hiawata hadde et Ludde-skinn i vogna si.
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEABilly bokhyller, Kallax (hvis Expedit er det samme), Poäng lenestol (barnevarianten) i loftstuen i garasjen, det samme med Lack-bordet og Ludde Saueskinn på soverommene nedenfor sengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEAÅjada, Billyhyller i fleng, Expedit i fleng (nå Kallax), skinn, Malmseng på hytta, lackbord i kjellerstua (har vært med meg i sikkert 20 år, tror jeg), og for mange år siden hadde jeg to Pöeng-stoler, eller lignende. Mulig det fortsatt ligger en på loftet, faktisk.
![]() |
#77 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEAVi har de stolene på hytta, forresten! Jeg syns de er riktig så pen design. Rip off av et par gamle klassikere, men det er jo ikea i et nøtteskall.
![]() |
#79 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEA
Hva er forskjellen? Kallax kan ikke være toppselger gjennom mange år, den er da vel ny? De må regne med expedit?
![]() |
#80 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEAJeg lurer også på hva forskjellen er. Vi har den som het Expedit, men Kallax ser jo prikk lik ut?
![]() |
|
|