Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

PC og mobilbruk i stua

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-16, 19:20   #61
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: PC og mobilbruk i stua

Ikke mer enn ėn digital lyd om gangen i stua, og jeg er dårlig på spillyder. Ok å bruke headset

Gammel 09-12-16, 19:55   #62
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Her må man bruke headset om man skal ha lyd på en dings. Kun lyden av TV som står på i stua her. Om ikke TV står på, foretrekker jeg fortsatt headset. Jeg trenger å ha hodet fri for annen lyd enn mine egne tinnituslyder innimellom. :sliten:

De har hvert sitt store rom i 2.etg de kan være på. Den ene har TV med Xbox koblet til, den andre har RiksTV boks koblet til sin TV. Så her finnes flere muligheter.

Gammel 09-12-16, 21:22   #63
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Enten må de slå av lyd eller gå et annet sted. Da går de oftest. Til og med fireåringen. Fireåringen og snart niåringen vil sjeldent se det samme og vi orker ikketo ulike lyder i stua. Om de mot formodning ser på noe sammen er det ok.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 20:43   #64
pappaentil3
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2016
pappaentil3 har et hav av muligheter foran seg
Standard

en blipp og blupp i ny og ned har vi vent oss til, men filmer, musikk etc i tillegg til TV, blir fort henvist til øretelefoner. Ut over det er det jo ok at de vil sitte i samme rom som oss.

pappaentil3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 21:42   #65
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Både jeg og datter er fan av lydløst telefon- og datautstyr, så det eneste som lager lyd i stua mi er tv eller radio.

Tok fly for noen uker siden og fikk tre halvstore barn på seteraden bak meg - som hadde med ipad for å se film på. Med lyd. Rett bak ørene mine. Tromsø-Oslo.

Dette synes jeg er helt uhørt. Man bruker headset på fly.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.