|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homeparty
Samme her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
I endring
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyDet er nesten like ille så når slike pyramidespillere presser seg på for å få deg med i pyramiden og ikke takler å få spørsmål om virksomheten.
![]() |
#63 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg blir ikke sur av en sånn melding, men sier nei eller ignorerer. Noe homeparty blir det hvertfall ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyOm det er homeparty og ikke nettverkssalg (Jeg tror her automatisk at det er sistnevnte, egentlig) - vel, er det homeparty, er det vel naturlig å starte hjemme hos seg selv og invitere til homeparty. (for all del informer om at det faktisk er det i alle fall)
![]() |
#66 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() |
#67 |
Epikur
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyHomeparties er ikke noe for meg. Det er kleint og dumt, samme om jeg liker produktene eller ei.
![]() |
#68 |
Leser
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartySynes det er helt greit med spørsmål (direkte, ikke utpressende, hintende eller gjentakene. Tror de aller fleste skjønner hva jeg mener), så lenge det at man sier nei blir respektert.
![]() |
#69 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg er stikk motsatt. Jeg har noen ganger kommet til meg selv og angret på at jeg ikke slo til på noe jeg ble tilbudt, jeg sier nemlig nei uten i det hele tatt å høre etter hva det dreier seg om, kun fordi folk kommer på døra, ringer eller henvender seg til meg på gata. Det er tvert nei, av prinsipp, før de engang rekker å spørre. Så jeg kunne godt ha sagt nei til å kjøpe de fiskekakene, for deretter å gå på butikken og tenke at "kanskje vi skulle hatt noen fiskekaker?", og kjøpt noen der til høyere pris.
![]() |
#71 |
etterpåklokest
|
Samme her. (Bortsett fra at jeg sikkert hadde sagt maling, ikke frukttrær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyDet er jo fortsatt noen som liker homeparties, tenker jeg - og de som liker det vil jo takke ja. Jeg har ikke vært på et på aldri så lenge. Hun ena jeg kjente som drev på med slikt har jeg ikke kontakt med lenger. Jeg savner det på ingen måte ikke.
![]() |
#73 |
Dig for victory!
|
Du må øve inn min fars standardfrase. Gjenta etter meg: "Nei takk, jeg har ikke katt". Smil og lukk døra. (Pappa har for øvrig katt, sjøl om den er min på papiret og han ikke egentlig vil ha noe befatning med den.
![]() |
![]() |
#74 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#76 |
Dig for victory!
|
Nettopp. Jeg kommer aldri til å bestille noe som helst derfra. Pågående selgere virker veldig mot sin hensikt.
![]() |
![]() |
#77 |
Klar
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyVi har som regel Adam, og dermed er det veldig hyggelig når de selgerne kommer på døra. Godt levert, derimot :S Sist redigert av Timar : 03-03-17 kl 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyEg synest for øvrig ein "gruppehenvendelse" er betre enn "Hei og gratulerer med baby..."-liknande meldinger.
![]() |
![]() |
#79 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyMatkasse-selgerne er verstingene her hvertfall, bunnen var nådd når de nådde 'jammen, du har vel allergi-varer i skuffen likevel'-retorikken. Jeg betaler da vel ikke i dyre dommer for mat jeg må bytte ut?
![]() |
#80 |
Panzerekstremfeminist
|
Det gjør jeg også. Til han som ikke ville gi seg når jeg sa neitakk, sa jeg "det er mannen min som bestemmer hvilket strømselskap vi skal ha".
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|