|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeFilmen er helt fantastisk. Jeg oppfatter det som en kjærlig familie med trygge barn. Jeg ler godt av den kamuflerte sengen. Her sitter jeg på det fine hjemmekontoret mitt, oops, det er visst et soverom, og det prøvde jeg å skjule.
|
|
|
#2 |
|
koko
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeDe fleste har vel fått med seg denne nå, den er hysterisk.
|
|
|
#3 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeDe ninjaskillsene til mora er så fantastiske! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige......og jeg ler fortsatt når jeg leser at dere jer slik som meg. Jeg hører dere altså.
|
|
|
|
#5 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeJeg ler og ler av denne. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeUttrykket til kona når hun stormer inn! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeNesten det beste var den på Facebook som omtalte minstemann som "Baby Davros". Ellers reagerte også jeg på dyttingen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeJeg har ledd og ledd, måten hun jenta med gul genser inntar rommet... Og så babyen etter. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeHan har nok sittet klar en stund og ikke helt visst akkurat når han skulle på. Slike livesendinger innebærer en god del forberedelser før de går live.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeHer er hva som skjedde: https://www.washingtonpost.com/news/...=.d59f341beb7c
|
|
|
#12 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeÅ herre fred, ho skulle sjå intervjuet med mannen sin og så er plutselig datteren på TV! Er det rart ho blei stressa?
|
|
|
|
#15 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeDet er den skjønneste hverdagsbloopen ever.
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeJeg synes dette har blitt en innmari søt og morsom historie. Han har virkelig fått vist langt flere at han har peiling på Sør-Korea enn hvis dette ikke hadde skjedd.
|
|
|
|
#19 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige
|
![]() |
|