|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster vi trodde vi hørte riktig, men den gang ei/nei!I motsatt leir dette, men for en tid siden satt jeg og datteren i bilen og hørte ei fin og fancy låt. Engelsk tekst, og hørtes veldig engelskspråklig ut. Og vi stussa voldsomt da refrenget kom, og vi begge mente at damen sang "her er jeg, her er, her er jeg"... Snakk om at noe kunne høres SÅ norsk ut da...
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster vi trodde vi hørte riktig, men den gang ei/nei!For en del år siden måtte en elev korrigere meg når hadde om sangleker og lekte Ta den ring.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Sangtekster vi trodde vi hørte riktig, men den gang ei/nei!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster vi trodde vi hørte riktig, men den gang ei/nei!I barndommen hadde jeg også en oppfatning av at milde Jesus var en tømmerhugger eller noe i den duren, siden han stadig sagde noe.
![]() |
#5 |
intro
|
Ja, han var jo tross alt stesønn av en tømrer eller snekker, var han ikke?
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Sangtekster vi trodde vi hørte riktig, men den gang ei/nei!Jeg trodde år at Dire Straits sang "take your sofa away from me" når de synger "you're so far away from me".
![]() |
#8 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Det er en kjent sak at Ole Paus lot seg inspirere av Sofa-sangen til Dire Straits da han skrev "Sofa fra Ikea". |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Det er da sånn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Sangtekster vi trodde vi hørte riktig, men den gang ei/nei!For noen år siden, ble Mikas "Relax, take it easy" spilt mye på radio.
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sangtekster vi trodde vi hørte riktig, men den gang ei/nei!Jeg lurte alltid på hva pels-Amerika var for noe. For i Julekveld i skogen synger de jo om han som kom hjem med "pels-Amerika, koffert, briller og sigar".
![]() |
#13 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Sangtekster vi trodde vi hørte riktig, men den gang ei/nei!Lillesøster liker den "Lemme nemme vak kvak kvak kvak kvak kvak kvak" av Rihanna.
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sangtekster vi trodde vi hørte riktig, men den gang ei/nei!Jeg trodde i mange år at Bjørn Eidsvåg lurte på hvor Vennesla var 🤔 (i gode venners lag)
![]() |
#18 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Sangtekster vi trodde vi hørte riktig, men den gang ei/nei!Jeg har skrevet det før i en eller annen tråd, men det fortjener å gjentas nå: Eksmannen min trodde i unge år at "The needle and the damage done" handlet om å gjøre feil når man drev med håndarbeid.
![]() |
![]() |
#19 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Sangtekster vi trodde vi hørte riktig, men den gang ei/nei!Ei jeg kjenner sang "ask my sexy candle light" av full hals på 90-tallet.
![]() |
#20 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sangtekster vi trodde vi hørte riktig, men den gang ei/nei!I sangen eye of the tiger - det høres virkelig ut som han synger: NASSE NØFF, back on the street. (rising up) - mye søtere med Nasse nøff da, var en av ungene som fanget opp dette når de var yngre.
![]() |
|
|