|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#63 |
One of These Days
|
![]() Sv: Øya 2017
Går an med joggesko. En del partier som er gjørmete, men foran scenene er det greit. Bruk inngangen helt til høyre, den er tørrest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2017Jeg har er ordentlig prosjekt hver år for å høre meg opp på øya, og i rettferdighetens navn er det mannen som gjør mesteparten av legworket.
![]() |
#67 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2017Det er også noen ganger jeg ser på programmet og tror jeg bare har hørt 3-4 av artistene. Jeg er så dårlig på navn. Også hører jeg på dem og vet plutselig hvem mange er. F.eks Sigrid. Ante ikke at det var hun med Dont kill my vibe.
![]() |
#68 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2017Som jeg vel skrev i første innlegg også, så tenker jeg hvert år i mars at NÅ er ikke bookingen like god, og hver august gleder jeg meg som et barn.
![]() |
#70 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2017Lurt av dem, men det gikk greit. I dag er det converse og bambikjole!
![]() |
#72 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2017Ja, gårsdagen var fin! Sigrid imponerte meg også, jeg satt og gjorde meg noen refleksjoner om at lydbildet i dagens popmusikk er så stort, nesten litt sånn stadionrockaktig. Og det er fint å se jenter som synger som virkelig åpner opp og bruker kraft! Vi valgte Janka Nabay framfor Feist, og det er jo alltid veldig koselig å høre på vestafrikansk musikk i solen. Fikk med litt Feist mot slutten, litt Sampha og hele Ryan Adams. Han er jo alltid koselig, om enn ikke veldig fengende og energisk. Hyggelig å høre på i solen da. Derifra gikk vi til Madlib. Som var helt rått, men hifiklubben funker ikke for meg altså. Det blir ikke klubb, og å stå skvisa sammen med mange to meter høye menn i et alt for lite rom blir bare meh. Så vi gikk på Gabrielle. Ikke at det akkurat var bedre plass der, men herregud for et liv! For en dame! For et show! Jeg har aldri hørt noe særlig på henne, men fytti det var gøy! Gårsdagens beste.
![]() |
#74 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2017Jeg har bare spist en ting, og det var pulled jackfruit fra Funky Fresh Foods. Den var ganske god, men de som sier at "jackfruit er akkurat som pulled pork altse, alle jeg har serverte det til kjenner ikke forskjell!" juger.
![]() |
#75 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2017Jeg har spist god mat! Tunco thai kylling og Smalhans sin kyllingburger. Vi snek oss til den siste elgbaben da vi egentlig ble skyflet ur porten, og det var utrolig godt med mat, men det er bare vomfyll.
![]() |
#76 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Øya 2017Jeg kjøpte mat på Bokbacka den første dagen. Der gjorde jeg tabben ved å gå for vegetarversjonen. Mannen min sa at den som inneholdt gris var veldig god, men at det var ganske lite mat.
![]() |
![]() |
#79 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Øya 2017Pjoltergeist selger nok en del vegetar. Det er mange som steiler litt når de hører at alternativet til vegetar er blekksprut. Personlig elsker jeg blekksprut, men synes egentlig ikke at blekksprutsmaken kom helt frem.
![]() |
![]() |
|
|