Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer volum IV

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-17, 21:06   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At folk tydeligvis ikke bruker huet når de parkerer.

Gammel 18-09-17, 10:46   #2
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

At det blir bare kaldere og kaldere.

Gammel 18-09-17, 11:55   #3
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Damen som sitter ved siden av meg på jobb i dag som sukker og stønner hele tiden.

Hønni er ikke aktiv  
Gammel 18-09-17, 12:41   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Damen som sitter ved siden av meg på jobb i dag som sukker og stønner hele tiden.

Tror jeg har nevt det før i denne tråden.. Sjefen min snakker med seg selv om absolutt alt og han har virkelig lange samtaler med seg selv altså. Skjønner at du irriterer deg.
Også går han og synger sånn lang Mmmmmm hver gang han reiser seg opp for å gå bortover her. Sprøtt!
Jeg gleder meg til han skal ha opplæring på ny for han kan jo bare ikke holde på med disse sære tingene sine hver dag da. Han skal gå av med pensjon i mai.

Gammel 17-09-17, 15:41   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobiler som stadig er mer interessante enn meg! Jeg blir så ufattelig dritsur av at mange tilsynelatende synes det er helt innafor å sjekke mobilen samtidig som de snakker med meg.

Gammel 17-09-17, 17:14   #6
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg er sur i dag og alt absolutt ALT irriterer. Særlig Helten er irriterende. Jeg vet ikke helt hvorfor og det er irriterende det også. Nå nettopp begynte jeg å grine og kjefte fordi et par poser med rådyrkjøtt ikke var merket med hvor på dyret kjøttet kommer fra og fordi oppdelingen var umulig å finne ut av.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 17-09-17, 17:31   #7
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

på Strå.

Gammel 17-09-17, 18:52   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg er så konstant trøtt og sliten

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-09-17, 10:40   #9
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det irriterer ikke, jeg er mer lei meg for at valpen nå har reist tilbake til oppdretter/eier. Selv om det også skal bli godt å ha bare en hund igjen. Det er veldig ambivalent dette gitt.

Bobbelur er aktiv nå  
Gammel 18-09-17, 12:14   #10
A&A
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

Naboen som røyker inne, slik at røyken kommer inn til vår leilighet via ventilasjonssystemet.

A&A er ikke aktiv  
Gammel 18-09-17, 22:33   #11
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Eldste som er ekstremt misfornøyd med lånetelefonen han har fått. Etter at HAN tryna og moste sin egen mobil i asfalten. Selvsagt burde han fått lik lånetelefon med alt av apper ferdig installert og innlogget. Når det i tillegg er feil OS så........ ja trenger vel ikke si mer.

Gammel 19-09-17, 11:51   #12
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Hos oss er vennegrupper kun for de barna i klassen som er i gruppene. Vi hadde vel 5-6 stk inkl. vår egen.
Aldri hørt om vennegrupper med hele familien.

Gammel 19-09-17, 15:32   #13
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

At skolen MÅ sende ut skjemaer i PDF som jeg skal redigere i. PDF er noe makkverk å redigere i.

Godt å få det ut.

Gammel 19-09-17, 15:49   #14
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

At jeg ikke finner cv'en min. De blir jo stasig flyttet rundt i ulike systemer/format og siden jeg ikke har hatt bruk for den på en stund, har jeg ingen aning om hvor siste versjon kan befinne seg...

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 20-09-17, 16:10   #15
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Den superkompliserte e-postfunksjonen "svar alle". Jeg har ca full oversikt over hvem som har takka ja til kollegafest til uka, men må videresende skolens svar på min e-post til mannen min. Håhå, jaja.

Gammel 20-09-17, 16:48   #16
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Den superkompliserte e-postfunksjonen "svar alle". Jeg har ca full oversikt over hvem som har takka ja til kollegafest til uka, men må videresende skolens svar på min e-post til mannen min. Håhå, jaja.

Jeg liker godt Google kalender eller inviter.no til mer private ting. Mye mail spart.

Gammel 20-09-17, 16:34   #17
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unger som er hjemme alene og krangler, og ringer meg på jobb for å sladre på hverandre.

Gammel 20-09-17, 18:15   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Menn som er på jakt etter elskerinner.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-09-17, 21:48   #19
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreldremøtet som drøyer og er vannvittig usaklige på foreldrenes kvarter som blir 40 minutter. Litt for langt fra lærere og rektor også i forhold til hva som er nødvendig. *lei etter 3 foreldremøter på ei uke*

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 20-09-17, 23:13   #20
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

At eldste ikke får vanskeligere oppgaver i matte når både jeg som forelder har sagt at han syns matte er kjedelig og når han selv sier fra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.