|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Å ta mye plassJeg vet ikke om jeg ser klare kjønnsforskjeller, for av de jeg kjenner som tar mye plass, så er det like mange kvinner som menn. Også av de som tar for mye plass.
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Å ta mye plassJeg kjenner flere kvinner enn menn som tar mye plass i sosiale sammenhenger, tror jeg. (Mulig jeg rett og slett kjenner flere kvinner enn menn, da.)
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Å ta mye plassMen selv om man tar mye plass med utelukkende bra og positive ting, kan det være uheldig hvis det gjør at andre slipper mindre til.
|
|
|
#4 |
|
Permakulturell
|
Sv: Å ta mye plassFor meg blir uttrykket "å ta mye plass" mest forbundet med kvinner, og vel så ofte i arbeidsmiljøet som privat. Det er negativt ladet, og det blir etter min mening ikke brukt på samme måte om menn. Akkurat som andre veier å stikke frem nesa på.
|
![]() |
|
|