Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du prøvd narkotika?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du prøvd narkotika?
Ja, det har jeg, men kommer aldri til å prøve igjen 63 24,61%
Nei, har aldri prøvd og kommer aldri til å gjøre det 150 58,59%
Nei, har ikke prøvd, men har hatt god lyst noen ganger 2 0,78%
Ja, bruker stoff pr dags dato 1 0,39%
Ja, jeg har prøvd, vet ikke om jeg vil prøve igjen 30 11,72%
Nei, jeg har aldri prøvd, vet ikke om jeg vil prøve en gang i framtida 10 3,91%
Deltakere: 256. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-07, 19:12   #61
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du prøvd narkotika?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Med narkotika mener jeg alt som er illegalt.

Så da kvalifiserer altså både hjemmebrent og smuglersprit :notere:

Ben "Yes. But only hard drugs." Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 19:24   #62
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har ikke prøvd det. (ikke hjemmebrent engang - og jeg er trønder *prektigheten selv* ) Jeg har en bror som prøvde ut nok for alle søsknene, så vi som er yngre har et svært restriktivt til narkotika.

Jeg har gått fra en fest hvor andre røyka i protest. Det var toskete gjort av meg, for vi var i London, og jeg var ikke så veldig kjent..men det gikk bra.

Gammel 13-07-07, 19:31   #63
Albertine
Passiv

Standard

Når jeg blir gammel og senil skal jeg flytte til Amsterdam og begynne å røyke hasj. Noe moro må man jo ha når man blir gammel.

Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 19:40   #64
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri prøvd narkotika og kommer heller ALDRI til å gjøre det.
(tenker da for rusen sin skyld, eller av nysgjerrighet)

Men med en bror som er narkoman har jeg på nært hold sett hva det kan føre til.

Gammel 13-07-07, 19:47   #65
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 20:48   #66
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Aldri prøvd, kommer aldri i hele verden til å gjøre det heller, har sett litt for mye.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 20:55   #67
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Så da kvalifiserer altså både hjemmebrent og smuglersprit :notere:

Ben "Yes. But only hard drugs." Murphy

Kjære deg; NARKOTIKA...IKKE alkohol.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 20:59   #68
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Nei.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 21:05   #69
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri prøvd og kommer aldri til å gjøre det.

En nær slektning har hatt store problemer med dette, og da frister det virkelig ikke.

Tilbudene har definitivt vært der, særlig på reiser i østen, men det kommer altså ikke til å skje.

Gammel 13-07-07, 21:16   #70
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har prøvd, men gjør det ikke igjen. Føltes direkte ubehagelig.
Har en bror som er narkoman og går pr. idag på Metadon. Det holder lenge.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 21:19   #71
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Med narkotika mener jeg alt som er illegalt.

Narkotika er meg bekjent et illegalt stoff, så lenge det ikke benyttes lindrende ;smertestillende. Og da foreskrevet av lege, ikke kjøpt på gata.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 21:26   #72
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg røyka litt hasj på fest når jeg var 15-16 år og opprørsk. Det var forøvrig ganske kult, helt til jeg begynte å få sinnsyke mareritt om natta (i edru tilstand) og fornuften tok meg. Heldigvis. Det fristet aldri med noe annet sterkere, jeg visste jo at det var farlig.

Siste gangen jeg røyka hasj var i stupfylla på Roskilde i 99 hvor jeg hadde gått fra telt til telt og drukket en guffen blanding, røyket oppå det der og spydde som en gris relativt kjapt, så nei - jeg har ingen planer om å gjøre det igjen.

Gammel 13-07-07, 21:28   #73
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, har aldri prøvd og kommer aldri til å gjøre det

Gammel 13-07-07, 22:08   #74
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, aldri prøvd og kommer aldri til å gjøre det. Det sterkeste jeg har blitt tilbudt er vel hasj tror jeg. Det er jeg tilbudt en rekke ganger og også deltatt på mange fester der det har blitt brukt, men jeg nøyer meg med øl. Jeg klarer ikke en gang inhalere Marlboro Light, så å prøve noe sterkere ville være rimelig teit.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 22:14   #75
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldri prøvd narkotiske midler illegalt og har ingen problemer med å garantere at jeg ikke kommer til å prøve. Jeg har ikke engang vært på fest hvor det har blitt benyttet narkotiske midler illegalt - i hvert fall ikke som jeg har ant noe om. :naiv:

(Definisjonen på narkotika er ikke krystallklar. Juridisk betyr det de stoffer som til enhver tid står på narkotikalisten benyttet på en ikke-legal måte. En annen definisjon av narkotika er sentralstimulerende og hallusinasjonsfremkallende stoffer og en tredje definisjon er sløvende stoffer.)

http://no.wikipedia.org/wiki/Narkotika

Veronal står på narkotikalisten.

Gammel 13-07-07, 22:18   #76
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utdyper:
De fleste av mine hasjtilbud har jeg fått i Nederland og der er jo faktisk ikke hasj illegalt. Der hadde jeg blant annet mange indiske venner som var sjokkert over damer som drakk en halvliter øl:
"What a big big bear you are drinking. You are crazy lady"
(mens de selv inhalerer joint nummer 10 )

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 23:05   #77
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Har aldri forsøkt og aldri vært fristet til å forsøke, selv om jeg har fått tilbud. Selv om man ikke kan gi noen garantier om fremtiden, så må jeg si at jeg i allefall ikke har noen planer om å prøve og kan ikke forestille meg noen situasjon hvor jeg kommer til å forsøke illegale stoffer.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 23:27   #78
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det har jeg ikke. Men purken kom inn på internat-hybelen min en morgen for tre år siden for å lete etter brukerutstyret mitt Ikke nok med at snuten hadde "spanet" på meg den siste måneden og tydeligvis hadde sett at jeg hadde røyka hasj, dukket hun opp i skuddsikker vest. For sikkerhets skyld lizzm. Hun hadde sikkert sett hagla mi, som jeg hadde godt plasert i baklomma.

Gammel 14-07-07, 13:19   #79
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sliter litt med å sette hasj og heroin i samme bås, men per definisjon er de jo det, så da har jeg nok prøvd narkotika. Jeg har planer om å bli med Albertine til Amsterdam når jeg blir gammel og senil (om jeg husker det da).

Jeg tar noen smertestillende som er smertestillende for meg, men dop for andre. Men når det kommer til legemidler skrevet ut av lege er det jo egentlig stor forskjell på bruk og misbruk (selv om grensen der kan bli veldig flytende for mange).

Gammel 14-07-07, 13:47   #80
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva i alle dager har Paralgin med narkotika å gjøre? Eller er paragin et mildt narkotisk stoff jeg ikke kjenner til?

Jeg har for øvrig aldri prøvd noen former for narkotika og kommer ikke til å gjøre det heller. : prektig:

Joda om du prakker i deg en del paragin forte så får du vist en fin rus i følge noen av mine feile "venner" fra da jeg var yngre
Og vet mange som er blitt avhengig etter for eks en skade, at de har gått på tyngre stoffer

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.