Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du prøvd narkotika?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du prøvd narkotika?
Ja, det har jeg, men kommer aldri til å prøve igjen 63 24,61%
Nei, har aldri prøvd og kommer aldri til å gjøre det 150 58,59%
Nei, har ikke prøvd, men har hatt god lyst noen ganger 2 0,78%
Ja, bruker stoff pr dags dato 1 0,39%
Ja, jeg har prøvd, vet ikke om jeg vil prøve igjen 30 11,72%
Nei, jeg har aldri prøvd, vet ikke om jeg vil prøve en gang i framtida 10 3,91%
Deltakere: 256. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-07, 15:35   #1
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Har du prøvd narkotika?

Det er over 6 år siden sist, og jeg er nesten helt sikker på at jeg aldri noen gang kommer til å prøve igjen.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 16:31   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Har du prøvd narkotika?

Pattet på en utrøkt tjall engang i 15års alderen, ellers ikke noe sånt gitt.

Dersom jeg blir 80 skal jeg derimot drikke Baileys daglig

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 16:34   #3
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du prøvd narkotika?

Ja, testet ut én gang for over ti år siden, men har aldri vurdert å prøve flere ganger.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 16:57   #4
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Har royka mariuana (staves det slik?) en gang, det ga meg ingen ting så det har jeg ikke provd igjen. Vips var mitt mote med narkotika over.

Kommer ikke til å prove igjen. Jeg har en forholdsvis "addictive personality" så jeg er redd for at jeg skal komme til å like det alt for godt og fortsette med det, derfor er det best å holde seg unna.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 20:08   #5
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Har royka mariuana (staves det slik?) en gang, det ga meg ingen ting så det har jeg ikke provd igjen. Vips var mitt mote med narkotika over.

Ja, sånn var det for meg og (måtte prøve det et par ganger, bare for å være sikker). Merket overhodet ingen ting utenom at jeg ble litt trøtt.
Er temmelig fjern av meg uten å røyke noe som helst, så kanskje noe av forklaringen ligger der. Føler ikke noe behov for å prøve noen form for narkotika nå som jeg har blitt voksen, nei...

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 16:11   #6
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg har prøvd for mange år siden, men kommer nok aldri til å prøve igjen. Det ga meg absolutt ingenting og når jeg ser på folk rundt meg hva det kan føre til så frister det svært lite.

Gammel 13-07-07, 17:49   #7
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og jeg beklager også om det første innlegget mitt var noe dårlig formulert.

Gammel 13-07-07, 18:51   #8
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alle har vel sine årsaker for det de gjør, noen mer tilfeldige ann andre.

Gammel 13-07-07, 19:14   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri prøvd narkotiske stoffer, jeg har aldri hatt lyst til å forsøke narkotika, og jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg aldri kommer til å prøve narkotika heller.

Gammel 13-07-07, 19:28   #10
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, aldri prøvd. Kommer heller ikke til å prøve.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 19:43   #11
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Nei.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 20:47   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 21:48   #13
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Aldri prøvd, kommer aldri i hele verden til å gjøre det heller, har sett litt for mye.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 21:59   #14
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Nei.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 22:05   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri prøvd og kommer aldri til å gjøre det.

En nær slektning har hatt store problemer med dette, og da frister det virkelig ikke.

Tilbudene har definitivt vært der, særlig på reiser i østen, men det kommer altså ikke til å skje.

Gammel 13-07-07, 22:16   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har prøvd, men gjør det ikke igjen. Føltes direkte ubehagelig.
Har en bror som er narkoman og går pr. idag på Metadon. Det holder lenge.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 22:26   #17
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg røyka litt hasj på fest når jeg var 15-16 år og opprørsk. Det var forøvrig ganske kult, helt til jeg begynte å få sinnsyke mareritt om natta (i edru tilstand) og fornuften tok meg. Heldigvis. Det fristet aldri med noe annet sterkere, jeg visste jo at det var farlig.

Siste gangen jeg røyka hasj var i stupfylla på Roskilde i 99 hvor jeg hadde gått fra telt til telt og drukket en guffen blanding, røyket oppå det der og spydde som en gris relativt kjapt, så nei - jeg har ingen planer om å gjøre det igjen.

Gammel 13-07-07, 22:28   #18
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, har aldri prøvd og kommer aldri til å gjøre det

Gammel 13-07-07, 23:08   #19
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, aldri prøvd og kommer aldri til å gjøre det. Det sterkeste jeg har blitt tilbudt er vel hasj tror jeg. Det er jeg tilbudt en rekke ganger og også deltatt på mange fester der det har blitt brukt, men jeg nøyer meg med øl. Jeg klarer ikke en gang inhalere Marlboro Light, så å prøve noe sterkere ville være rimelig teit.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 23:14   #20
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldri prøvd narkotiske midler illegalt og har ingen problemer med å garantere at jeg ikke kommer til å prøve. Jeg har ikke engang vært på fest hvor det har blitt benyttet narkotiske midler illegalt - i hvert fall ikke som jeg har ant noe om. :naiv:

(Definisjonen på narkotika er ikke krystallklar. Juridisk betyr det de stoffer som til enhver tid står på narkotikalisten benyttet på en ikke-legal måte. En annen definisjon av narkotika er sentralstimulerende og hallusinasjonsfremkallende stoffer og en tredje definisjon er sløvende stoffer.)

http://no.wikipedia.org/wiki/Narkotika

Veronal står på narkotikalisten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.