|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Fersk fisk
Medlem siden: Aug 2015
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Skattemeldingen - hvordan gikk detJeg vant!
|
|
|
#62 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Skattemeldingen - hvordan gikk det
47% på bonusen, ser jeg. Det er nok det øvrige trekket som er for lavt.
|
|
|
#65 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mannen får også igjen, første gangen jeg får beholde overskuddet mitt - jeg må alltid overføre fradrag til han så det blir mindre pluss hos meg. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Skattemeldingen - hvordan gikk detJeg fikk litt kalde føtter i november så la inn trekk de to siste kjøringene sånn at jeg ble trukket 3tusen ekstra.
|
|
|
|
#68 |
|
Klar
|
Sv: Skattemeldingen - hvordan gikk detFår igjen en god del, men får vel være så grei å overføre litt renteutgifter til mannen. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Skattemeldingen - hvordan gikk detJeg får igjen i underkant av 1500, har byttet jobb og gått opp i lønn, så jeg var litt spent.
|
|
|
#71 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Skattemeldingen - hvordan gikk detVeldig i pluss, men mannen halvparten av dette i minus. Jeg synes han kan øke trekket sitt.
|
|
|
#72 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Jeg vekte min rett etter midnatt |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Tøff
|
Sv: Skattemeldingen - hvordan gikk detJeg hadde ventet en smell på 7500 og satte av til det, men gikk i null, så jeg er godt fornøyd.
|
|
|
#76 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skattemeldingen - hvordan gikk detGjekk veldig fint, har lagt inn ekstra trekk for å få igjen litt, så det var som planlagt, sjølv om eg fekk att litt meir enn eg trudde.
|
|
|
#77 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skattemeldingen - hvordan gikk detBegge i + nå,men mannen kommer til å få en minus når alt er lagt inn. Om + min dekker det vet vi ikke enda.... |
|
|
|
|
|
#78 |
|
lettere utlada
|
Sv: Skattemeldingen - hvordan gikk detJeg fikk baksmell i fjor, og var livredd for det i år også. Men jeg gikk heldigvis i pluss. Litt over tre lapper. Jeg er overlykkelig!
|
![]() |
|
|