|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerkjoler til hverdagsbruk
Kjoler for bulkete fasong er vi ute etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
intro
|
... men det er altså ikke tynt stoff i disse. (Det var riktignok én jeg returnerte som hadde et overraskende tynt og syntetisk stoff, men har aldri sett noe slikt fra dem før.) Jeg synes jerseyen er god og virker solid.
![]() |
![]() |
#63 |
This is normal!
|
Mine har kommet, og jeg måtte ta en rask prøverunde. Da har jeg plutselig tre kjoler som passer perfekt! Veldig godt stoff, ja, som gjør at det faller pent. Jeg kunne kanskje hatt en størrelse mindre, men jeg liker ikke at klær sitter for stramt, så for meg var det helt riktig.
![]() |
![]() |
#65 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg håper og tror det går greit. Den ene påstod at den var liten i størrelsen, men de hadde bare XS igjen, og jeg tok sjansen uansett. Jeg er ikke vant med retrosnitt på kjoler, så for meg blir det litt uvant med kjoler som faktisk skal være litt innsvingede og figurnære.
![]() |
#67 |
This is normal!
|
![]() Sv: Sommerkjoler til hverdagsbrukJeg er så fornøyd med kjolene! De er skikkelig behagelige, kan pyntes opp og ned og passer min fasong.
![]() |
![]() |
#68 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sommerkjoler til hverdagsbrukJeg bestilte denne kjolen.
![]() |
![]() |
#69 |
intro
|
Ha-ha, så bra å høre! Ja, det burde jeg nesten.
![]() |
![]() |
#70 |
intro
|
Hi-hi, høres ut som noe som kunne ha utspilt seg hos oss også - med samme konklusjon ... så jeg beholdt den.
![]() |
![]() |
#72 |
ej ikke møjkets heije
|
Men det innebærer jo at hun vokser inn i dine kjoler, gjør det ikke?
![]() |
![]() |
#73 |
intro
|
Jo, vi kan delvis bruke samme klær nå - særlig skjørt og enkle topper. Hun har ikke fått damefasong ennå, men kan bruke enkelte kjoler i XS der det ikke er sydd inn mye plass til pupper. Kjoler jeg har bestilt som har vist seg å være litt for korte, havner i hennes skap.
![]() |
![]() |
#74 |
This is normal!
|
Jeg kjøpte tre kjoler. To av dem er så like (forskjellen er grønn vs. blå og korte vs. halvlange ermer) at mannen min neppe har lagt merke til at jeg har kjøpt tre men tror det er to.
![]() |
![]() |
#75 |
--
|
![]() Sv: Sommerkjoler til hverdagsbrukJeg fant noen fine kjoler på Days Like This, gamle Vivikes tror jeg det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|