|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Hva er mest intimt? | |||
| Kløft |
|
85 | 80,19% |
| Barfot |
|
7 | 6,60% |
| Noe helt annet - spesifiserer i tråden |
|
14 | 13,21% |
| Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Det blir for meg som å spørre «Hva er mest forstyrrende: Lyden av dinosaurbrøl, eller trafikkstøy?» Førstnevnte skjer jo ikke.
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?
Jeg går ofte barfot hjemme, og det er det jo mange som gjør. (Mens veldig få har dinosaurer hjemme, tror jeg.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Altså, hjemme i sitt eget hus er vel hverken bare føtter eller pupper spesielt intimt. Jeg er nok langt mer tilbøyelig til å gå barbent hos folk, enn med stor utringning. Jeg går jo barbent i skoene, må jeg ta dem av, så er føttene mine nakne.
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Poenget mitt var egentlig at bare føtter er (til en viss grad) intimt, og derfor er det OK å gjøre det hjemme - ikke at det ikke er intimt når man er hjemme. Men det ordet oppleves tydeligvis på mange forskjellige måter.
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Nå i sommersesongen så ender man jo i blant med å gå barføtt hjemme hos andre også av og til. Var på en fest nylig der verten helst ikke ville at gjestene skulle gå inn med sko (kliss ny parkett.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Da jeg bodde på nz så gikk folk barfot litt overalt. Selv i storbyen. På bussen, butikken, universitetet osv. Om det skulle være litt mer formelt kom flipflopsen på. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Jeg møter forresten dann og vann barfotløpere, men de befinner seg ofte litt sånn til skogs, da.
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Folk jeg slipper inn i huset mitt på privat basis, får selvsagt lov å gå barbent. :raus: Men jeg hadde blitt overrasket hvis oppvaskmaskinreparatøren gjorde det. Eller hvis jeg så noen på butikken. Så sånn sett er det intimt.
|
|
|
#9 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, jeg også reagerer om jeg faktisk legger merke til barbeinte på butikken. Ikke fordi det er intimt, men fordi jeg selv ikke ville gjort det fordi det er skittent og en stor risiko for glasskår og andre ting. Jeg går heller ikke barbeint gatelangs pga dette, og jeg ser meg godt for på stranda og slikt.
|
|
|
#11 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Jeg blir klam om jeg går barbeint i hele sko, så det blir til at jeg mest bruker sandaler o.l. fra det er varmt nok og til jeg begynner å fryse. Unntak er et par joggesko jeg har med veldig god lufting, de kan jeg bruke om sommeren, selv med tynne sokker i. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Det forstår jeg ikke, men jeg konkluderer med at vi alle er forskjellige. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Kanskje bare føtter oppleves mer intimt jo lenger nord man kommer? Som i at det er såpass kaldt mesteparten av året, at man ikke så ofte ser det?
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva er mest intimt? Utringning eller bare tær?Enig i det, Tally. Ikke ekkelt, men herlighet, så skittent. Jeg ville ikke hatt føtter som ble brukt ute uten sko inn i mitt hus. :sær: |
|
|
|
![]() |
|
|