|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Hva er foran og bak? | |||
Borggården er foran |
![]() ![]() ![]() ![]() |
36 | 42,35% |
Fjordsiden er foran |
33 | 38,82% |
Begge deler er foran |
4 | 4,71% |
Forbaska oslofolk, har dere ikke viktigere ting å tenke på? |
12 | 14,12% |
Deltakere: 85. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#64 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er foran og bak på Oslo rådhus (literally)Man ser nesten ikke karl johan en gang, fra rådhuset!
![]() |
#65 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er foran og bak på Oslo rådhus (literally)Forumet retter automatisk om man skriver i bare caps lock!!!
![]() |
#69 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva er foran og bak på Oslo rådhus (literally)I følge Kollega som har jobbet i Oslo Rådhus i flere år, omtaler de ingen av inngangene som hovedinngang, og ingen av sidene som forsiden/baksiden - de bruker konsekvent borggården og sjøsiden. Min kollega brukte en av dørene i borggården som inngang til arbeidsplassen sin. Så inngangen til kontorrottene i huset, er i borggården. Hvor ordføreren går inn, glette jeg å spørre om.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er foran og bak på Oslo rådhus (literally)Men det kan jo ha noe med at utseende, inngangsaprtiene har endret seg.
![]() |
#72 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva er foran og bak på Oslo rådhus (literally)
![]() |
#73 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva er foran og bak på Oslo rådhus (literally)Jeg husker vi sto i kø over rådhusplassen da vil skulle til Sørlandet. :knirk:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hva er foran og bak på Oslo rådhus (literally)Færre bilar i sentrum åpner gatene, det stenger det på ingen måte. Men det er ein annan diskusjon.
![]() |
![]() |
#76 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er foran og bak på Oslo rådhus (literally)Bilfritt sentrum er det beste som kan skje for Oslo!
![]() |
![]() |
#77 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva er foran og bak på Oslo rådhus (literally)Jeg beklager at jeg ikke har rukket å ringe! Dagene flyr før ferien starter. I morgen skal jeg sitte i bilen så da håper jeg å få litt tid til viktige samtaler.
![]() |
#78 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva er foran og bak på Oslo rådhus (literally)Jeg lurer på om det jobber noen på rådhuset jeg... Det er jo ingen som tar telefonen!! De skal jo ha åpent til kl 16...
![]() |
|
|