|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
can-jur
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?
Neh. Det betyr at han også må kjøre hjem fra fest. Alltid.
![]() |
![]() |
#62 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg tror ikke vi har byttet plass slik at han får kjøre noen gang. Til vanlig kjører jeg min bil og han sin bil - og min tidligere bil var førstevalget på langtur i mange år - så da kjørte jeg alltid frem og gjerne også hjem igjen. Nå har jeg liten el-bil (ikke fordi jeg er dame som bare trenger liten bil, men fordi familien bare trenger liten bil i hverdagen),og vi deler litt på hvem som kjører på langtur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
maler
|
Hah! Du kan få kjøre på ferga. Det liker nemlig ikke jeg.
![]() |
#66 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Det er jo som alltid pussig, at det stort sett er menn som kjører hvis det er en mann og en dame i bilden. Det er jo bare å se seg rundt.
![]() |
#68 |
En som trener
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Ja, det kan nok skje. Men nå skjer 90% av min tid i bil uten han, så jeg får kjørt mer enn nok allikevel, hvis ikke hadde jeg nok vært obs på å ikke miste treningen. Ser på foreldrene mine, der kjører faren min alltid, og har begynt mer og mer å kjøre min mor på hennes aktiviteter/ærend, så der er jeg litt streng med de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Ikkje på korte turar, men skal vi litt lenger gjer vi gjerne det, mannen liker å køyre, eg liker å sitte på og strikke. På tur/retur Sunnmøre-Finnmark i sommar køyrde eg ein tur til butikken lokalt i Karasjok, han køyrde resten... Han fekk tilbod om å bytte altså, men passa meg fint å vere passasjer.
![]() |
#70 |
koko
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Det kan skje her. Jeg synes det er behagelig å sitte på, og da ser jeg ingen problem med å bytte side.
![]() |
#72 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg drikker aldri alkohol, så jeg er fast sjåfør hvis vi skal noe som innebærer en øl eller to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Hos oss er det bare meg som har sertifikat, så da gir fordelingen seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nå er jeg singel, men når jeg var gift så byttet vi aldri. Vi kjørte sjelden langt, men de gangene det skjedde så kjørte stort sett jeg.
![]() |
#75 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Da må vi damer begynne med det, for å vise ungene at vi kan.
![]() |
#76 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
Jeg har bidratt i riktig retning med å kjøpe meg min helt egne veteranbil.
![]() |
#77 |
villende
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg har ikke tenkt til å begynne å polere bil og lese bilblader, like lite som jeg skal begynne å lese hesteblader, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Vi har en bil hver, og vanligvis kjører den som eier bilen hvis den andre sitter på.
![]() |
#79 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg vil ha stor bil, 4-hjulstrekk med god plass, gjerne SUV. Trygg på vinteren og kommer fram overalt. Den trenger ikke være gigantisk men heller stor stasjonsvogn enn knøttliten bil.
![]() |
#80 |
Tankefull
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?På lengre turer ja, for han blir bilsyk hvis han ikke nistirrer ut vinduet. På kortere turer bytter vi ikke.
![]() |
|
|