|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Altså, Brett Kavanaugh, hva tenker vi om den saken?Det verste er at jeg føler jeg bare resignerer, på en måte.
![]() |
#64 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Altså, Brett Kavanaugh, hva tenker vi om den saken?Jeg har ordentlig vondt av amerikanere flest nå.
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Altså, Brett Kavanaugh, hva tenker vi om den saken?
Ja, nettopp det. Jeg har på en måte gitt opp. Mistet troa. Det bare... Det er absurd.
![]() |
#66 |
Glamorøs
|
Nei vettu, det har jeg slutta med. Man kan bortforklare så mye man vil, men de har faktisk stemt fram Trump. De vil ha et politisk og juridisk system som fremelsker de rike og vellykkede.
![]() |
#67 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Altså, Brett Kavanaugh, hva tenker vi om den saken?Men de fleste stemte jo ikke på Trump - det er jo det som er problemet. Og representantene som stemte fram Kavanaugh representerer 143 millioner amerikanere, de som stemte i mot representerer 181 millioner amerikanere.
![]() |
#68 |
Personlig pessimist
|
Tar du i mot bestillinger?
![]() |
![]() |
#69 |
Glamorøs
|
![]() |
#70 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Altså, Brett Kavanaugh, hva tenker vi om den saken?Grunnen til at han ble valgt er vel at det er såpass viktig for republikanerne (og mange av de millionene av menneske som stemmer på dem) at de skulle få inn en konservativ representant nå, og at risikoen for at å utsette ville føre dem over midterms med en sjanse for demokratisk valgskred var såpass stor, at de var villig til å svelge at det kom frem en del ting som de ellers ville tenkt skulle gjort ham uegnet.
![]() |
|
|