Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Naboen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-07, 21:10   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naboen

Den heter WLAN SHOHO Router Model nr WX-6615M, og jeg kobla meg opp med kabel fra modemet inn i denne pcen. Har prøvd å gjøre det samme mht oppkobling på min egen pc, men det går ikke.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 23:16   #2
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.sparklan.com/data/prod_support/8/manual.pdf

Finn en reset-knapp. Bak ved siden av antennen er det et hull som du kan stikke en penn for å resette routeren (s 8 i manualen). Har du internett fra Telenor så må du ha brukernavn og passord fra Telenor. Dette brukes til PPPoE-oppsettet.

Gammel 24-07-07, 08:02   #3
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

http://www.sparklan.com/data/prod_support/8/manual.pdf

Finn en reset-knapp. Bak ved siden av antennen er det et hull som du kan stikke en penn for å resette routeren (s 8 i manualen). Har du internett fra Telenor så må du ha brukernavn og passord fra Telenor. Dette brukes til PPPoE-oppsettet.
[/quote]

Har restartet routeren i samarbeid med de på Sparklan(teleytstyr), men dengang ei.

VELDIG irriterende.

Gammel 24-07-07, 08:57   #4
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror også at det bare er slik at du ser naboens nettverk. Om noen surfer på ditt trådløse, ser du det ikke. Trur eg...
Og om sønnen har koblet dem til, eller vet litt om IT, tror jeg neppe han ville ha skrevet deres navn.
Jeg ser MIX-Kioskens nettverk på min læpp. Den ligger ti meter bortenfor her. Pluss et par andre.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:02   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fruktflua, det er ikke slik at de har tilgang på mailen din og slikt selv om de bruker ditt nettverk altså.

Er du heeeelt sikker på at de er på ditt nett? Hvor ser du det?

Gammel 24-07-07, 10:09   #6
Fruktflua
Sperret

Standard

Nå gir jeg beng i hele det trådløse opplegget. Skal bruke tp-kabel heretter. Dvs; hvis de på Telehuset klarer å gi oss rett kabel i dag. Var der to ganger i går for å få rett kabel, men endte opp med feil allikevel. Jeg prøvde å fortelle yplingen bak disken at jeg ikke trodde det var riktig kabel han sa jeg måtte ha, men han sverget på at det var det. Prøvde den da jeg kom hjem, og selvsagt passet den ikke.

Vi prøver igjen....

Gammel 25-07-07, 08:52   #7
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Fruktflua, det er ikke slik at de har tilgang på mailen din og slikt selv om de bruker ditt nettverk altså.

Er du heeeelt sikker på at de er på ditt nett? Hvor ser du det?

Der kom tilleggsvaret mitt OG tilleggspørsmålet mitt.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.