![]() |
#61 |
intro
|
![]() Sv: Koseklær
På nyttårsaften, vel - ref. en annen tråd.
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: KoseklærSkifter når jeg er ferdig med dagens aktiviteter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: KoseklærJeg går rett i joggebukse og ullgenser når jeg kommer hjem. Og beholder det på (nå med diger dunjakke over) når jeg setter i gang ettermiddagskjøringa. Koster meg ikke to kalorier å bli sett i joggebukse, altså. Har dem til og med på på butikken!
![]() |
#65 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: KoseklærJeg er helt sjokka over hvor mange som ikke kan gå i kosebukse på butikken, jeg syns jeg ser folk i joggebukse og pysjbukser og skiklær (og -sko) og løpetights og gudvethva hele tiden, jeg.
![]() |
#66 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KoseklærJeg bruker stort sett pysjbukse og ullsinglet, ev. ullgenser hvis det er kaldt. Går definitivt ikke i butikken i pysjbuksa, men det hender jeg stikker innom nærbutikken i full løpehabitt på vei hjem fra løpetur en helgemorgen. Butikktur i joggebukse er også helt legitimt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
Jeg har også på meg den typen ting (foruten pysjbukser) på butikken og Herremannens trening/kamper etc og jeg er langt ifra den eneste. Kanskje mer OK her vi bor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: KoseklærDet er to store matbutikker vi handler mest på, som ligger i hver sin retning. Den ene der markastiene/skiløypene starter, like ovenfor fotballbanen, og den andre vegg-i-vegg med 3T. Så om man handler i treningsklær, turklær eller skiklær har man god sjans til å møte mange i samme antrekk. Jeg handler selvsagt når jeg likevel er der, og drar ikke hjem for å skifte for så å dra tilbake. Det meste er greit i området her. Men hadde neppe gått på butikken i pysj.
![]() |
#71 |
Semiaktiv
![]() Sv: KoseklærJeg ser noen gå rundt i byen i noe jeg ville trodd var pysjbukser, det er i alle fall rutete flanellsbukser, men eierene ser mer ut som unge hipstere enn som slasker, så det er kanskje ikke pysjbukser? Eller er det in i visse kretser å gå på bytur i pysjbukser?
![]() |
#72 |
Glamorøs
|
![]() Sv: KoseklærJeg går også i koseklær hjemme. Jeg har en flanellspysj, veldig tradisjonell, men med utradisjonelt møster, også har jeg en litt mer joggedressaktig pysj, og en ullyogabukse fra Nøstebarn. Sistnevnte bruker jeg mest på yoga altså. Av disse er det bare ullyogabuksa jeg går i butikken i. Både Høvdingen og jeg skifter til "ordentlig bukse" før vi går i butikken, hvertfall mesteparten av tiden. Hiawata har en onepiece som han bor i hjemme. Den kan han gå i butikken i, men han går ikke på skolen eller til byen i den.
![]() |
#73 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: KoseklærJeg prøver å være litt positiv, og kom på denne tråden. Det beste med mitt liv må vel være uendelig med anledning til å dasse rundt i kosebukse, ullgenser og tøfler hele dagen. Mulig det er derfor det blir fotsid kjole og tiara når jeg først skal ut.
![]() |
![]() |
#74 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: KoseklærJeg fikk så lyst på nye koseklær. Så jeg kjøpte Curare yogawear på salg hos Zalando. Er veldig fornøyd med løse bukser som er smale nederst og en tynn myk genser. Fint hjemme, på butikken og på trening.
![]() |
#75 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: KoseklærSyk på tredje dagen. Hva skulle jeg gjort uten koseklær? Hva gjør dere uten koseklær når dere er syke?
![]() |
#76 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: KoseklærHar vært så forundret over dette med koseklær og butikken at like etter at tråden var oppe sist, så foretok jeg en opptelling da jeg var på butikken etter jobb. Talte
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 13-01-19 kl 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Semiaktiv
Jeg er aldri syk.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 13-01-19 kl 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Kakemonster
|
![]() Sv: KoseklærAkkurat nå har jeg på pysjbukse fra fasjonable Spar Kjøp
![]() |
#79 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: KoseklærJeg skifter stort sett alltid når jeg kommer hjem. Treningsbukse og tynn ullgenser/t-skjorte. Skifter selvsagt ikke om jeg skal på butikken/hente arvingen. Kunne faktisk ikke falt meg inn :sløv: |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Har stort sett på meg vanlige klær likevel. Det er jo ikke som om mine vanlige klær er vondere å gå med om jeg er syk eller ikke, det er jo behagelige klær uansett. er jeg "ligge syk i senga"-syk har jeg gjerne ikke på meg klær da, men det skjer ikke hvert år
![]() |
|
|