|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?I gode perioder, senest i går, til meg og jentene.
![]() |
#63 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ganske ofte, særlig når jeg sykler, da pakker jeg sykkelveska kvelden før, med klær jeg tar på på jobben, pluss at jeg finner frem treningstøy. Noen ganger til og med klær for to dager, for om jeg skal løpe dagen etterpå så vil jeg helst slippe sekk, så da legger jeg klær i skapet for neste dag på jobb. Da føler jeg meg ekstremt organisert.
![]() |
#64 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ja, det gjør jeg. Jeg får fullstendig neller av å gå i krøllete klær, så jeg må finne frem og eventuelt glatte over de klærne jeg skal ha på.
![]() |
#65 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ja, meg og minsten gjør det. De to andre barna er ikke så nøye på det...
![]() |
#66 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Eg legger fram dersom eg skal tidleg på jobb. Klokka 0630 orkar eg ikkje å tenke. Og me må ha noko gjennomtenkt jobbantrekk av ymse grunnar.
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ja, stort sett alltid. Har gjort det til ungene også.
![]() |
#68 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?14-åringen måtte opp ekstra tidlig i dag på grunn av tidlig tannlegetime, og jeg registrerte at hun hadde lagt fram klær til seg på badet før hun la seg. I løpet av den tiden det tok meg å spise frokost og pusse tenner så jeg henne i tre ulike antrekk, før hun forsvant ut døra i noe helt annet enn det hun hadde lagt fram i går kveld.
![]() |
#69 |
Textrovert
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Jepp. Jeg har lang reisevei til jobb, så for å unngå å måtte stå opp ekstremt tidlig, klargjør jeg klær og ev. treningsbag kvelden før. Prøver også å få dusjet da, for å slippe å gjøre det om morgenen.
![]() |
#70 |
intro
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?
Været sjekker jeg dagen i forveien, og humøret om morran er alltid på bånn uansett.
![]() |
![]() |
#71 |
villende
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Innimellom, men stort sett planlegger jeg hva jeg skal ha på meg kvelden før, men lar det ligge/henge i skapet. Jeg har Kondo Mari'et skapene mine, så det er veldig lett å finne frem til det jeg skal ha, selv i mørkt rom. Hvis jeg har noe som skal strykes, så ordner mannen min det for meg, mens han stryker til seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
#73 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Jeg kan også justere på humør, men det er mer sånn "nei, i dag skal jeg IKKE ha noe som strammer!!" eller "MÅ HA MYK ULLGENSER!!" eller "Hæler. Det er en dag for hæler!"
![]() |
#74 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Og av og til blir jeg tøff i pysjamas. Wowow, yeahyeah!
![]() |
#75 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ja.
![]() |
#76 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Nei, det har knapt skjedd. Men jeg står opp etter mannen oglegger meg etter ham.
![]() |
#77 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Nei.
![]() |
#78 |
Glamorøs
|
Samme her, men jeg burde nok gjøre det oftere. Det er ikke akkurat sjeldent at jeg går gjennom tre-fire antrekk på morgenen før jeg er fornøyd.
![]() |
#79 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Av ren nysgjerrighet, når du legger frem klærne fra i går til 15-åringen, hvor har han lagt det fra seg i mellomtiden da?
![]() |
![]() |
Emneord |
skyll-brett-stapp |
|
|