|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film
Ikke jeg heller.
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmLilja 4 ever var grusom. Men verdt å se.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmMest hjerteskjærende scene fra film:
|
|
|
|
#8 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er den scenen virkelig en del av Robin Hood-filmen?? Jeg har lest denne fortellingen til minstemann i la oss se...9 kvelder på rad. Kanskje jeg skal leie filmen i kveld - bare for å slippe å lese den for 10 gang? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmHun sa neger. :hviske:
|
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmLillefot og vennene hans; der moren til Lillefot dør og den lille dinosaurungen må klare seg alene. Når skyggen av mora dukker opp og hvisker trøstende ord til ham fra "den andre siden", da bikket det over for meg. Tror jeg grein ut innvoller, omtrent. Det er an de få Disneyfilmene jeg ALDRI kan se en gang til, for jeg griner i ei uke.
|
|
|
#12 |
|
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmDet var veldig hjerteskjærende å se Gladiatoren, når karakteren til Crowe etter flere år endelig kom hjem og fant mor og barn hengt.
|
|
|
#13 |
|
Tankefull
|
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmJeg orker ikke lese mer i denne tråden
|
|
|
#14 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Ja, den er grusom. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmEg er også ein sucker for En håndfull tid. Kryssklippinga mellom Martin som hjelper hesten å føde og Anna som dør fordi ho føder åleine. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmÅ, okei. :treg:
|
|
|
#17 |
|
Prøver så godt jeg kan :)
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmPearl harbors sluttscene, armageddons sluttscene, ladder 49, sipper som en idiot til hver eneste slutt av disse filmene. Etter jeg ble mamma tar jeg utrolig lett til tårene, ekstrem opppussing er f.eks et av programmene som rører meg, men det gråter jeg ikke til da. men det er et utrolig fint program |
|
|
|
|
|
#18 |
|
awesom
|
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmSom den suckern jeg en gang var for Brad Pitt
|
|
|
#19 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Spin off fra en spin off: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmSlutten av Forrest Gump.. Når Forrest og Forrest besøker graven til Jenny og når Forrest Jr. skal ta skolebussen! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmEn av enkeltscene jeg husker best fra en film må være fra Livet er hærlig der faren vet han skal tas med i gasskammeret og vinker farvel til sønnen. Sønnen er blitt fortalt av faren at han skal oppleve noe veldig morsomt, og faren spiller rollen helt ut og vinker til sønnen og lager ablegøyer ennå han vet han sert sønne for siste gang. Gud får tårer i øynene bare jeg tenker på den. |
|
|
|
![]() |
|
|