|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?
Mine får "godt jobba". Stort sett.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?I dag har det gått bedre. Storebror har endelig skoletilbud fra 10-14, så jeg slipper å måtte peile Lillesøster sitt skolearbeid rundt hans behov for faste rutiner, og at de ikke kan være i samme rom når hun jobber.
|
|
|
|
#3 |
|
Glad
|
Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?Ups and downs. Etter en noe mislykket dag i går, har vi i dag hatt mest fysak og gym for de to yngste, som endelig fant it at det er bedre å leke sammen enn å konstant kjefte på hverandre. Eldste viser seg å klare seg bra gjennom stoffet. Hun jobber overraskende bra innemuret på rommet sitt.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?I dag har 14 åringen brukt mye av tiden sin på å blende meg med iPaden sin |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?Usikker på om mine har noe direkte kontakt med sine lærere. Vet yngste tar opprop på Google Meet kl 10, men tror det er det. Skal sjekke med 9. klassingen hva hun har.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?Forhåpentligvis får det bedre i morgen. Tok meg en time out på hytta i går og i dag. Kombinasjonen lite pedagogisk mor og barn som ikke gidder er dårlig. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?Jeg vet min tante som er lærer også sier hun jobber mye, og sliter med å komme rundt, ringer alle hver dag, og sliter med å få kontakt med noen.
|
|
|
#9 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?Det går greit her. 15-åringene savner det sosiale på skolen, men klarer fint å gjøre det de skal hjemme. Det er litt lite å gjøre for dem, men de har sagt fra selv og fått flere utfordringer. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?Vesla går i 8 klasse og hele klassen skal møtes på Google Meets hver dag kl 09.30. Da er det opprop, informasjon om oppgaver som skal gjøres ila dagen og litt om større oppgaver ila uken. De kan stille spørsmål der i chaten eller på Hangout ila dagen.
|
![]() |
|
|