Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Besteforeldre som ikke forstår grenser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-20, 11:18   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Jeg er tydeligvis heldig. Mine foreldre er ikke så gamle (ikke passert 70 enda), og ikke har de helsetilstander som gjør dem utsatt heller. (Faren min er vel strengt talt i langt bedre fysisk form enn meg.) Allikevel er de flinke til å forholde seg til reglene, ser det ut til.

De handler på butikken, men gjør det ganske sjelden. Moren min har hund som hun må gå tur med, men hun påpeker at hun holder god avstand til folk. (Mamma var operasjonssykepleier med tilleggsutdanning i hygiene, så hun vet en del om smitterisiko.)

Vi treffes ikke, men snakkes på telefon innimellom. Faren min og jeg har hatt masse kommunikasjon på e-post i det siste, angående mine utfordringer med eldste. Og det har vært til stor hjelp. Så jeg tror han føler seg ganske nyttig for meg selv om vi ikke treffes.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.