Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Positive ting med kåråna!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-20, 19:49   #61
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Positive ting med kåråna!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg har syntes det var gøy inntil i ettermiddag. Har bare rett over ett mål.

Jammen hva skjedde? Hvorfor er det ikke gøy mer?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 20:29   #62
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Den lukingen tar så mye tid, blir liksom aldri ferdig. Har fire store bed. Må nok finne en måte å gjøre de mer lettstelte på. I dag har også min mor og hennes mann klippet masse busker her mens jeg hadde mitt vanlige hjemmekontor. Tror egentlig de nesten elsker hagen min, enda mer enn sin. Jeg har så mye mer enn de har.

Gammel 17-04-20, 20:31   #63
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

* Vi skulle ha ansvaret for 17.mai. Jeg virkelig misliker hele 17.mai-feiringa.

* Jeg sover til kl 08 hver dag!

* Jeg slipper å være på møkkajobben min (som jeg skulle si opp, men ikke kan akkurat nå, da )

* Masse tid og overskudd til mine egne barn. Alle er glade og fornøyde. Vi er masse ute og koser oss.

* Jeg er blid fordi jeg ikke har all frustrasjonen over jobben inni meg.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 21:04   #64
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Men dere som ikke bruker penger, har dere ikke Internett....?

Og matbudsjettet syns jeg har gått veldig mye opp, når alle er hjemme hele tiden.

Jeg liker ikke hjemmekontoret mitt, men jeg elsker fritiden om ettermiddagene. Det er ingenting jeg MÅ. Når finværet nå endelig kommer til Vestlandet, så kan jeg ta en fjelltur hver eneste ettermiddag etter jobb neste uke

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 21:17   #65
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Det er flere ting jeg setter pris på, f.x.

• Jeg sover et kvarter lenger om mårningen.
  • Mye mer effektiv arbeidsdag, jeg øyner mulighet for å nesten bli ajour.
  • Arbeidsdagen slutter en time tidligere enn vanlig siden jeg ikke toger til jobben.
  • Slipper å bruke tid på å komme til og fra jobb.
  • Mer overskudd til å være sammen med Mutter'n.
  • Mye turgåing enten med Mutter'n, Helten eller en venninne.
  • Jeg har funnet middagslagingevnene mine, etter å ha forlagt dem et sted for 6 år siden omtrent.
  • Brødbaking er noe jeg har både tid og ork til igjen.

Jeg vil ha det slik oftere jeg, altså jobbe hjemmefra av og til.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 21:27   #66
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har doen på jobb for meg selv.
Vel har jeg omtrent det til vanlig også, men nå er det bare meg.

Får hjulpet unga med skolen fordi de ikke er utslitt og "ferdig" som etter en vanlig skoledag.

Gammel 17-04-20, 21:30   #67
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

1) Masse tid til hage. Både fixe i den, planlegge fixing og nyte det som et fixet.

2) Tid til å lage mer mat (Adams matkasse ❤) og bake.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 22:01   #68
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg kommer ikke på en eneste positiv ting. Ganske overraskende egentlig.

Her er jeg også.

Gammel 17-04-20, 22:30   #69
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

At jeg har mann og barn hjemme med meg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 23:21   #70
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg bruker nesten ikke penger. Kun mat og faste utgifter.

Jeg trekker det tilbake.
20 effektive minutter på det lokale senteret og svosj; der gikk det 2500,- Truser på Lindex, ny etterlengtet blender, bursdagsgave til nevø, vitaminer på apoteket og sukrin gold på helsekosten. Apotekturen kostet like mye som blenderen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 23:31   #71
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sover lengre. (Men legger meg senere). Går mer tur, men tror jeg er mindre aktiv enn ellers likevel. Kjøper mye kaffe for å støtte lokale kafeer (sitter ikke der, da), dyrt for meg, men luksus i hverdagen.

Ingenting av dette oppveier for ulempene, egentlig.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 00:05   #72
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ingenting av dette oppveier for ulempene, egentlig.

Absolutt ikke. Men det tror jeg gjelder de fleste.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 00:28   #73
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Tempoet er betraktelig lavere, skuldrene senket og jeg har ikke følelsen av å gå glipp av så mye eller at ungene går glipp av så mye på grunn at vi bare har en inntekt.

Gammel 18-04-20, 12:25   #74
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lever helt fint med hjemmekontor. Har tendenser til arbeidsnarkomani til vanlig, og det roer seg veldig når jeg jobber hjemmefra. Økonomisk sett bruker vi veldig mye mer penger enn vanlig, på bedre/dyrere mat, og på hagen. Heldigvis hadde vi ikke booket noe til sommerferien, så nå brukes feriebudsjettet på å få det hyggelig rundt eget hus. I tillegg har vi brukt en del penger på håndverkere, også på ting som vi teoretisk sett kunne gjort selv. Nå kommer det raskere på plass, og håndverkerne får oppdrag.

Gammel 18-04-20, 12:50   #75
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Mye mindre folk på senteret på en lørdag, veldig positivt for meg med sosial angst. Haha.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 12:50   #76
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

12-åringen synes det er koselig å trene sammen med meg

Ingen stress-ettermiddager, vi kan skravle oss ferdig ved bordet uten at vi skal rekke noe.

Jeg slapp å få bursdagsklemmer på jobb.

Gammel 18-04-20, 13:41   #77
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Vi har innsett at ungene hadde for mange fritidsaktiviteter. Og uten det stresset har ungene OG vi det så mye bedre. Vi koser oss med masse familietid og mye mindre stress generelt, så nå kutter vi ned til den favorittaktiviteten de vil fortsette med, og lar yngste få slutte med de andre.

Og selv om jeg kjenner at helsa bærer preg av denne tiden er livet generelt mye bedre uansett, så jeg er på ett vis takknemlig for at vi har opplevd denne virkeligheten også.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 14:01   #78
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle de fantastisk kreative tingene folk gjør på nett- gøyale videoer, konserter og musikkøvelser og fester og kaffepauser.

Kort reisevei til jobb, og masse tid sammen med 17-åringen. OG hundene bare ELSKER hjemmekontor. Særlig lunsjpausene.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 16:04   #79
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker denne tråden. Det er så fint å lese om de positive tingene.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 16:06   #80
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Bedre i dag. Gjort litt tidligere i dag og skal ta litt mer nå. Tror løsningen blir å luke ferdig i et eller to av bedene, legge på plastdekke og så bark. Så kan jeg kanskje slippe å luke der mer?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.