|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Positive ting med kåråna!
Den lukingen tar så mye tid, blir liksom aldri ferdig. Har fire store bed. Må nok finne en måte å gjøre de mer lettstelte på. I dag har også min mor og hennes mann klippet masse busker her mens jeg hadde mitt vanlige hjemmekontor. Tror egentlig de nesten elsker hagen min, enda mer enn sin. Jeg har så mye mer enn de har.
![]() |
#63 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Positive ting med kåråna!* Vi skulle ha ansvaret for 17.mai. Jeg virkelig misliker hele 17.mai-feiringa.
![]() |
#64 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Men dere som ikke bruker penger, har dere ikke Internett....? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Det er flere ting jeg setter pris på, f.x.
Jeg vil ha det slik oftere jeg, altså jobbe hjemmefra av og til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Jeg har doen på jobb for meg selv.
![]() |
![]() |
#70 |
© All rights reserved
|
Jeg trekker det tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Sover lengre. (Men legger meg senere). Går mer tur, men tror jeg er mindre aktiv enn ellers likevel. Kjøper mye kaffe for å støtte lokale kafeer (sitter ikke der, da), dyrt for meg, men luksus i hverdagen.
![]() |
#73 |
Tatt på
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Tempoet er betraktelig lavere, skuldrene senket og jeg har ikke følelsen av å gå glipp av så mye eller at ungene går glipp av så mye på grunn at vi bare har en inntekt.
![]() |
#74 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Jeg lever helt fint med hjemmekontor. Har tendenser til arbeidsnarkomani til vanlig, og det roer seg veldig når jeg jobber hjemmefra. Økonomisk sett bruker vi veldig mye mer penger enn vanlig, på bedre/dyrere mat, og på hagen. Heldigvis hadde vi ikke booket noe til sommerferien, så nå brukes feriebudsjettet på å få det hyggelig rundt eget hus. I tillegg har vi brukt en del penger på håndverkere, også på ting som vi teoretisk sett kunne gjort selv. Nå kommer det raskere på plass, og håndverkerne får oppdrag.
![]() |
#76 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Positive ting med kåråna!12-åringen synes det er koselig å trene sammen med meg
![]() |
#77 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Vi har innsett at ungene hadde for mange fritidsaktiviteter. Og uten det stresset har ungene OG vi det så mye bedre. Vi koser oss med masse familietid og mye mindre stress generelt, så nå kutter vi ned til den favorittaktiviteten de vil fortsette med, og lar yngste få slutte med de andre.
![]() |
#78 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Alle de fantastisk kreative tingene folk gjør på nett- gøyale videoer, konserter og musikkøvelser og fester og kaffepauser.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Positive ting med kåråna!Jeg liker denne tråden. Det er så fint å lese om de positive tingene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Bedre i dag. Gjort litt tidligere i dag og skal ta litt mer nå. Tror løsningen blir å luke ferdig i et eller to av bedene, legge på plastdekke og så bark. Så kan jeg kanskje slippe å luke der mer?
![]() |
|
|