|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneJeg har brukt too good to go-appen endel, og her er det beste hvis man kan få mat fra varmdisken på Meny. Da kan vi gjerne få to fulle middager for hele familien for 39 eller er det 49 kr. Men det varierer jo, siden konseptet er at man får det som er igjen etter dagens salg.
![]() |
#62 |
Rockesøster
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneGratinert blomkål med et dryss stekt skinke, sopp og løk på. Gjerne godt brød til.
![]() |
#63 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneEt tips hvis man liker pannekaker er forresten å putte en boks linser i røra og stavmikse. Gir ingen smak, men pannekakene blir ikke like usunne, og de blir mye mektigere.
![]() |
#64 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneHva heter denne appen med mattilbud da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsrettene10-kroners marked på Meny denne uken. En del greie tilbud.
![]() |
#67 |
TittelTøs
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneJeg bruker å leke meg litt med kolonial.no. Ikke alltid jeg bestiller derfra, men det som er så fint er at oppskriftene er tilgjengelige - selv for de uten innlogging. I tillegg står pris per person oppført i oppskriften man finner. Basert på oppskriften så kan man handle ingrediensene en annen plass og få pris per person enda billigere.
![]() |
#68 |
One of These Days
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneEt tips til pannekaker er å steke dem med løk og ost, da blir det mer mat og fortsatt rimelig siden du ikke trenger mange skivene med ost på en pannekake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsrettenehttps://kolonial.no/oppskrifter/2294...con-og-spinat/
![]() |
#73 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneSvinestek gir mye mat, og er ganske så rimelig spesielt hvis man finner det på tilbud. Stek den i en stekepose eller leirgryte og så har du nydelig base til saus. Får du ta i en ekstra stor så deler du opp restene og legger i sausen, samt poteter og gulrøtter og andre grønnsaker du liker og så har du deilig lapskaus restemiddag
![]() |
![]() |
#74 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneFiskeboller er jo rimelig. Oppskrift står på, ihvertfall på den boksen som er grønn. Med poteter og gulrøtter.
![]() |
#75 |
I mål
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsrettene
Dette er veldig billig, men HI skriver at fisk ikke går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneFattigmanns-peking-duck.
![]() |
#77 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneI dag laget jeg wok til meg av en gulrot, 1/3 squash, en løk, hvitløk, litt finkuttet kål og en bit stangselleri. Jeg strimlet alt på langs med en sånn skrelledings som lager strimler. jeg stekte bittelitt kylling (kanskje 70 gram?) hadde i litt rød currypaste og en halv boks kokosmelk - og kokte det i kanskje 10 minutter til alt var mørt. En slik wok kan jo bestå av mye grønnsaker, og når de er strimlet og kokt i curry/kokosmelk, så smaker det ganske bra. OG det er rimelig, særlig med mye gulrot og kål.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
En ting som er greit å være obs på, iallefall på spar sine 10 kroners marked er at de ofte har pakker i mindre størrelser og det er ikke alltid tilbudet er så godt som det kan se ut. Så greit å sammenligne med produkter i vanlig størrelse. Men flott dersom man bare trenger litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Librocubicularist
|
Den har skifta navn. ETilbudsavis er innscanna tilbudsavis frå dagligvarebutikkene. Eg pleier ofte sjekke den, for å sjå kva som er på tilbud dersom eg likevel passerer ein butikk (har f. eks. kombinasjonen Post i butikk og Meny, men der gjer eg ikkje storinnkjøp. Men hender dei har tilbud det er verdt å plukke med seg når eg er på posten).
![]() |
![]() |
#80 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
|