|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Lite og ingenting, faktisk :glorie: .
|
|
|
#3 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Jeg har vært ganske flink til å spise sjokolade, gjerne minst 100 gram med mørk sjokolade til dagen, men på et tidspunkt begynte vekta å gå opp. Forstå det den som kan, så nå spiser jeg kanskje 1 gang i uka. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Kaker er da ikke godteri, dere! Kakekvota kommer utenom; det kreves minst én enhet kake eller kjeks om dagen, ellers blir man uvel av sult.
|
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Jeg har måttet innrømme for meg selv at jeg er godtoman og det gjør at mye vil ha mer og mer og mer. Derfor prøver jeg nå etter beste evne (og etter streng instruks til mannen om å ikke kjøpe inn noe som kan ligne på godterier) å unngå det. Problemet mitt er at om jeg først starter så klarer jeg ikke å slutte, og da er det bedre å ikke starte. Og jeg har overhodet ingen problemer med å finne en unnskyldning til å spise godteri, dersom jeg prøver å balansere på den gyldne middelvei.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mye godteri spiser DU?NÅ fikk jeg jo lyst på godis!!
|
|
|
#7 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Alt for mye desverre. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Altfor mye her også. Spesielt når jeg ammer, det husker jeg fra sist også. Utrolig karbo-sug.
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Hvor mye godteri spiser DU?
|
|
|
|
#10 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye godteri spiser DU?Eg et veldig lite godteri, rett og slett fordi eg ikkje er særleg glad i søtt. |
|
|
|
![]() |
|
|