|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høstferien 2020Her er høstferien bare torsdag-fredag. Har kartlagt utleiehytter med badestamp i nærheten med tanke på å ta ungene med på langhelg, men fikk en legetime seint torsdag ettermiddag, så er usikker på om vi gidder. Ungene synes helt sikkert det er topp med hjemmeferie, gaming og tur på badeland som erstattning.
|
|
|
#2 |
|
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
Sv: Høstferien 2020Vi har tre dager i uke 41 (har aldri full uke), og blir hjemme som vanlig er. Jeg skal nok jobbe (vurdere tekster). Men Frøkna kommer hjem neste uke, så det blir litt høstferiefølelse likevel.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høstferien 2020Jeg og lillebror tar ferien hos pappa, og vi gleder oss masse!
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Høstferien 2020Vi reiser ofte bort i høstferien. I år hadde vi billetter til Chiacgo for å besøke min gamle vertsfamilie fra den gang jeg var utvekslingsstudent på high school. Nå ble det jo ikke sånn i år.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Høstferien 2020Jeg tror vi skal på svigershytta. Er litt usikker, siden mannen må jobbe en del. Men jeg mener han like godt kan ha hyttekontor som hjemmekontor.
|
|
|
|
#6 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Høstferien 2020Opprinnelig plan: Helten og jeg tar begge ut en uke ferie hvor vi pakker, gir bort, selger og slikt sammen. I tillegg får vi tatt oss av Mutter'n og gått masse tur med og uten henne. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tatt på
|
Sv: Høstferien 2020Det er ikke høstferie før om en uke. Hadde egentlig tenkt å reise en tur til mamma og ta hjemmekontor der, men flybillettene er så voldsomt dyre og jeg orker ikke kjøre opp nå med ustabilt vær på fjelloverganger og slikt.
|
![]() |
|
|