|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I endring
|
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!Jeg burde ha meldt meg på her og endelig tatt mot til meg å strikket genser med i satte ermer, nå strikker jeg kun oppskrifter med raglan og rundfelling.
|
|
|
#2 |
|
geskjeftig
|
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!
Gjør det, gjør det, gjennomfør det!
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!Jeg har fått vev i hus, fant en gammel grindvev på finn.
|
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Det er det som er jobben, selve vevingen er desserten. Nå er jeg en av disse raringene som storkoser meg med å hovle og tre i skje da.
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!Jeg har gått på en "uæhhhh, dette kan jeg jo ikke"-smell, og har satt i gang med andre prosjekter i stedet for. Men skal få sydd meg en bukse innen fristen, en deadline er en deadline.
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!Luftslottet skrev at STARTfristen var 15. februar. Ikke når det skulle være ferdig...
|
|
|
#8 |
|
Permakulturell
|
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!Jeg er i gang med å strikke! Har ikke strikket på over 40 år, og da kun da jeg måtte på skolen.
|
|
|
#9 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!Jeg har startet på votter i tofarget mønster. Jeg kan strikke, men synes tofarget mønster er noe pirk. Håper jeg blir varm på hendene en gang før påske. Heldigvis har jeg andre votter.
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!Da har jeg gjort unna det meste av det som er kjedelig med sying, nemlig å klippe ut mønsterdelene og tre om overlocken. Den viste seg å være i det umulige hjørnet i dag, og jeg endte opp med å fortelle den akkurat hva jeg mener om sånn oppførsel. Nå sitter jeg og sutrer i sofaen, for nå må jeg rekke opp flere omganger på votten jeg strikker, for jeg har strikket feil.
|
|
|
#11 |
|
geskjeftig
|
|
|
|
#12 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!Jeg jobber meg gjennom å sy en bukse. Tror aldri jeg har sydd bukse før! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kald på føttene
|
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!Jeg har begynt å hekle et pledd! Jeg kan egentlig ikke hekle, men jeg later som, og foreløpig går det greit.
|
|
|
#14 |
|
Fjellpiper
|
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!Jeg har bestemt meg for å stå over, med henvisning til at jeg gjør nok vanskelige ting i arbeidstida akkurat nå, og heller vil bruke fritida til å gjøre ting jeg kan og mestrer. Som å strikke enkle mønstre som jeg har strikket før. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
geskjeftig
|
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!Hvordan går det med dere?
Begrensningens kunst er også vanskelig.
|
|
|
#16 |
|
Hertuginne
|
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!Jeg har sydd ferdig buksen. Nesten. Den ble ikke helt fin foran, og da ble jeg sur, og la den bort.
|
|
|
#17 |
|
geskjeftig
|
|
|
|
#18 |
|
geskjeftig
|
Sv: [Korona-utfordring] Lag noe du syns er for vanskelig!Jeg er ferdig med vottemønster.
|
|
|
#19 |
|
Hertuginne
|
Jeg teststrikker gjerne!
|
![]() |
|
|